30 Kasım 2011 Çarşamba

LILAC FREE PATTERN ARKADAŞLAR:)

Paylaşmayı seven, gösteren, öğreten, fikir veren bloglara hayranım, paylaştıkça çoğalan bu blog aleminde bulunmaktan memnunum. Leylaklarımın işlemesini yapmadan önce herkes gibi  interneti kullandım ve sonsuz bir deryayla karşılaştım, deştikçe deştim, çeşit çeşit desenle, tasarımla karşılaştım, üreten insanın hali bir başka oluyor dostlar, kimi el işi kimi fikir üretiyor, kimi sabah güneşimiz oluyor, kimi film yorumcusu, kimi kitap eleştirmeni, kimi kişisel gelişim uzmanı, kimi de bir kitap yazmalı hemen. Blog dünyası olmalı, devam etmeli, desteklenmeli. Özgür düşünce, özgür paylaşım zenginleştiriyor insanı.


4 yorum:

Hande dedi ki...

Bir etamin sever olarak sana bulduğum Rus bir hanımın sitesini önereyim bir incele harika şeyler var..http://vechernie-posidelki.blogspot.com/2011/11/in-winter-forest.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FbwjA+%28%D0%92%D0%B5%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8%29

FADİŞ dedi ki...

Handecim sağol gerçekten çok güzel şeyler var:)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Ben de bayılıyorum bu paylaşıma, kimse dokunmasın, heep sürsün:)

FADİŞ dedi ki...

Elifin Terazisi, umarım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...