15 Kasım 2011 Salı

KOLTUK MİNDERLERİ

Bu minderleri bir yerlerden hatırlayanınız olabilir, İkea'da amerikan servisi olarak satılıyor, çift katlı olduklarını görünce ve desenini de çok beğenince dört tane alıp saklamış minder kılıfı yaparım demiştim (ikeahackersda aynı işi yapmışlar bakınız). Vakit bu vakitmiş bana bazen olur birden üretkenliğim tutar saat kaç olursa olsun başlarım işe. Deniz salonda kumlarıyla oynarken ben yastıkları bitirdim hatta bir ara televizyonu açayım mı diye sordum Deniz'e, hayır anne hayır diye cevap verdi, bu cevap karşısında ağzım açık kaldı demek ki oyundan çok zevk almış kuzu tv istemedi:)
Koltuk kılıfını da yeni aldım, bizim evde kılıflar sık yıkanıyor tabi Deniz faktörü var, diyeceksiniz ki neden beyaz aldın çok seviyorum koltukta beyaz rengi, yıkama kolaylığı da olduğu için beyazda karar kıldım, ilk gün Deniz kılıfı çıkartmaya kalktı hayır anne hayır diye minderler havada uçuştu diğerini yıkamam gerekiyor diye ikna ettim tama dedi, bizim oğlana bir haller oluyor a dostlar ikna edebiliyorum keratayı artık:)

20 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Çok beğendim.. zateb bende şu sıra bu ton mavi ev dizaynı var aklımda.. kırmızı ile.. puantiyeli felan.. bir de beyaz:)

Sihirli Günce dedi ki...

Beyazı bende çok seviyorum ama bizimkilerle düşünemiyorum.Doğal sakarlık diye birşey varsa gelmiş bizimkilerin üzerine konmuş:)))

Yeni yastık kılıfları koltuğa inanılmaz yakışmış..

FADİŞ dedi ki...

Deli Anne, teşekkür ederim. Eminim çok güzel yaparsın evini. Eskiden evimde pek renk kullanmazdım sonradan bana ne olduysa evimde her rengi kullanır oldum yeter ki ana renk beyaz olsun:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce, bizim evde de sadece oğluş değil bir de eş faktörü var tabi ama beyaz ürünler kirlendiğinde yıkamak daha kolay geliyor bana renkliler sık yıkamada solma yapıyor.

Nazan dedi ki...

Ne güzel fikir, desenleri de çok güzelmiş.Beyaz örtüyle de çok yakışmış, ellerine sağlık Fadiş...

FADİŞ dedi ki...

Nazan, teşekkür ederim:)

GÖNÜL dedi ki...

harika olmuşlar ne güzel fikir

FATOŞ dedi ki...

Yastıklar harika emeğinize sağlık.Bende beyazı çook severim ama benim koltuklarımın modeli biraz farklı kolları yastık gibi kabarık yani standart değil .Oyüzden bu beyaz örtülerden alaqmadım bir türlü.Siz koltuk kılıflarınızı nereden aldınız ? Acaba her modele göre dikilirmiki ? Buralarda bulamadım.
FATOŞ

FADİŞ dedi ki...

FATOŞ, ben koltuğu İkea'dan almıştım bir zamanlar. Yedek kılıfı da aynı yerden aldım, İkea ürünlerinde bir devamlılık var zamanla aynı koltuk modelinin başka renk kılıflarını da satışa sunuyorlar. Sanırım siz özel diktirmek zorunda kalacaksınız, bence bir döşemeciyle konuşun o size bir fikir verecektir:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

şahane olmuşlar Fadişcim baktıkça içim açıldı beyazı çok seviyorum ama asla temiz tutabileceğimi sanmıyorum:)))) benim ahali BADEM dahil ,çookkk zor

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bir kombine olmuş:))

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, beğendiğine sevindim. Ben de temiz tutabilmek için çaba sarf ediyorum mesela Deniz koltukta gece sütünü içti sol köşe onun yeri önce altına bir battaniye serdim öyle süt içmesine izin verdim dün akşam eve geldiğimde de her ne hikmetse kolçaklarında pekmez lekeleri vardı silince bir şey kalmadı:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim canım:)

Nilgün Komar dedi ki...

süper fikirrrr

FADİŞ dedi ki...

Nilgün, sağol:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Benim de takipçisi olduğum bir site, çok seviyorum. Ne güzel böyle bir fikri hayata geçirmişsiniz. Renkler, desenler çok uyumlu. Ikea`da kılıf olayını bilmiyordum.

FADİŞ dedi ki...

Seminin Mutlu Elleri, aslında Türkiye'deki İkea kullanıcıları içinde bir hekır bloğu açalım mı sizinle ne dersiniz?
Evet, ikea'da böyle bir hizmet var, kılıf ta satıyorlar:)

sezobigo dedi ki...

fadişim çok güzel görünüyor koltuğun.
bizimki de hayır dedimi bitiyor hayır olarak kalıyor ne zor bunları ikna etmek dediğin gibi:))

Gulcin dedi ki...

ne guzel olmus fadis. bayildim. hemen ben de bakayim ikeaya :)

ŞÜKRAN dedi ki...

ne kadar güzel olmuşlar bunlar renkleriyle böyle..bende çok beğenmiştim ama mutfağa uymadıkları için de geri bırakmıştım. ee bu kadar olur. yaratıcılık budur işte.. ellerine sağlık. kocaman sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...