4 Kasım 2011 Cuma

DIY- DERGİLERDEN TABURE


Hepimizin elinde dekorasyon dergileri var yığınla, dergilerimi koyacak yer sıkıntısı yaşıyordum ki tasarım bloglarından birinde güzel bir fikir gördüm ve ilk fırsatta uyguladım, malesef linki kaydetmeyi unuttuğumu söylemek zorundayım. Deniz bu tabureyi çok sevdi en güzel tarafı da kaldırıp başka yerlere götüremeyecek kadar ağır olması, bu benim işime geliyor doğrusu, hafif şeyleri taşıyıp ulaşmaması gereken yerlere ulaşıyor kıvırcık:)
Malzemelere gelince:
Eski Dergi
Eski Kemer
Minder




8 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Güzel fikir;)

ada ve deniz dedi ki...

ben de görmüştüm bunu Fadiş. Ama arada eski dergileri karıştırmayı severim ben. Aç yeniden toparla beni sıkar gibi gelmişti.
Deniz sevdiyse söylenecek söz yok tabiki:)))

FADİŞ dedi ki...

yerdenuzak, fikir güzel, uygulama kolay:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, sık baktığım dergileri bir tarafa ayırıp kalanları toparladım böyle, koyacak yerim kalmamıştı böyle bir görüntü fena olmadı hani:) Evet Deniz'de sevdiğine göre mesele yok.

bahar006 dedi ki...

Ben de görmüştüm bunu, güzel olmuş, ellerine sağlık:)

Sihirli Günce dedi ki...

Ne kadar değişik bir fikir..Dergilerde çok toplu gözüküyor böylece..:)

FADİŞ dedi ki...

bahar006, teşekkür ederim. İyi bayramlar:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce gerçekten iyi fikir, daha sonra derginin üzerinde kullandığım minderi dergi boyutunda yapıp üzerine farklı şekilde koymayı düşünüyorum.