25 Kasım 2011 Cuma

DENİZ PARKA GİDERKEN


Sabah ilk iş:
-Anneeee süüüüt.
Anne sütü biberonla getirir (evet biberon, bu sonradan kazandığımız bir alışkanlık)
-Anne sen tut sütü diyen kuzunun gözünün içine baka baka O da bana aynı şekilde süt faslı biter.

Sabah yatakta azıcık gıdıdan, azıcık popodan öpücük, gıdıklama faslının ardından;
-Anne sen bugün işe git ı ıh, anne cumartesi izin alacağına söz vererek bu konuyu kapatır:(

Sabah işe gitmeden önce:
Nezoş, Deniz'in yüzünü güzel yıka, dişini fırçalamayı unutmasın, Deniz odasından cevap verir tamam anne.

Sabah eşimle konuşuyoruz, şu kalorifer tesisatçısı bir haftadır gelmiyor, artık biraz sert konuş bari dedim, Deniz bizi dinliyormuş, beş dakika sonra babasının elini tutup kalorifer peteğini işaret ederek çağır baba gelsinler dedi babasına.


Deniz teyzesiyle parka gider, kankası Ali İhsan ve bakıcısı da onlarla beraberdir. Ali İhsan biraz heyecanlı bir yapıya sahip, bizim ki yanında biraz sakin kalıyor ama oyuncağına  da iyi sahip çıkıyor Deniz. Parkta güle oynaya kumda debelenirlerken Ali İhsan Deniz'in en sevdiği traktöre doğru hamle yapar Deniz hemen traktörü kaptığı gibi teyzesine verir sen tut teyze ben evde oynarım der.

Ertesi gün tekrar parka giderler bu sefer karşı komşu Ahmet Eren de onlarla beraberdir. Üç pusetli yola çıkarlar Ahmet Eren yola yayan devam etmek ister bunu gören Ali İhsan da yaygarayı basar ve aynı şeyi talep eder bizim Deniz arkadaşlarına şöyle bir bakar ve pusette yoluna devam eder.

Bizim burada kaldırımlar çok dar pek çok şehirde olduğu gibi ve daha çok yayalara değil araçlara hizmet eder, Parka giderken bu sefer de kaldırım kenarındaki ağaçlar budanmış ve ne hikmetse dallar ortada bırakılmıştır, Nezoş yola iner ve kaldırımın kenarından ilerler, Deniz;
-Teyzeeee burası yol, arabalar diye bağırır, ısrarla yukarı çıııık diye üsteler:)

18 yorum:

nil dedi ki...

Aferin oğluma benim ya,kurallara uyuyor,maşallah.Akıllı paşa:)
Süt içsin de nasıl içerse içsin.
Bir de demeyin kuzum ya,işe gitmeyin demeyin,o gün geçmek bilmiyor.

FADİŞ dedi ki...

Nil, anlamadığım şeklilde kurallara bağlı ilk nasıl öğrendiyse aynı şekilde yapmak istiyor her şeyi, ben tam tersiydim küçükken kuralları pek hafife alırdım:) Süt konusunda da haklısın biz de öyle düşündüğümüzden biberona soğuk bakmıyoruz emzik gibi bütün gün ağzında değil ki damak yapısını bozsun. İşe gitme konusuna gelince hiç mi bıkmazsın a çocuk her gün gitme anne demeyi, belki bir gün tamam der annem diyor sanırım içinden, yağlarım eriyor.

Sevgi dedi ki...

akıllı oğlum benim... maşallah sana..

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah şurası bir gerçek ki onlar bizden daha dikkatli..

Buket dedi ki...

biberondan zek alıyorsa bırak içsin. pelinde 3 buçuk yaşına kadar kullandı , sonrada sütü pipetle içmeye başladı..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ben onun kurallara bağlılığını da, marul kafasını da yerim:)) Benim oğlum da sütçüydü ve her koşulda-ortamda cumburlop yere uzanır - orası pismiş temizmiş bakmadan- ve sütünü koşulsuz içerdi..İyi bir şey ama..Büyüdükçe azalıyor nasılsa, bırak içsin. Kansızlık emaresi yoksa, sorun değil canım..Sevgiler..

marifet ellerimizde dedi ki...

akıllı mınışşş maşallahh annesi maşalahhh

Hande dedi ki...

bizimki de insan yolundan gidelim der, yani kaldırım

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Akıllı çocuğun hali başka annesi afferin kıvırcığıma:)
onun kurallara uygunluğu mutlaka ev içindeki düzenli hareketlerden kaynaklanıyordur.yani aynası sizlersiniz:) öpüldünüz canlar

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, bu konuda tercihi ona bıraktık sadece sütün miktarına dikkat ediyorum 500ml yi geçmeyecek şekilde ayarlıyorum günlük tüketimini. O marul kafa teyzesi çok tatlı oldu bıcır bıcır:)

FADİŞ dedi ki...

marifet ellerimizde, sağol:)

FADİŞ dedi ki...

İkiz Annesi, doğru diyorsun bizden dikkatli oldukları kesin, hiç bir şey kaçmıyor onlardan:)

FADİŞ dedi ki...

Handecim, insan yolu da pek iyiymiş, keçi yolu gibi:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, şimdiki çocukların hepsi bizden daha akıllı maşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Buket, bizde öyle yaptık zaten bıraktık:) Pipetle de içtiğimiz oluyor havasındaysa:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, ben de öpüyorum seni:)

Gulcin dedi ki...

babsi dinlesin Denizi kaloriferciler o eve gelsin :)
masallah!

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim babası dinliyor da kaloriferciler dinlemiyor, öyle disiplinsiz, pirensipsiz insanlar ki, neyse kış bitti neredeyse onlar hala gelecek:(