21 Kasım 2011 Pazartesi

BİR FİLM "İKİMİZİN HİKAYESİ"

Kumaş boyama yaparken televizyonda bir filme denk geldim "İkimizin Hikayesi". Filmdeki diyaloglar o kadar çok ilgimi çekti ki işi bıraktım ve filmi izlemeye başladım. Yıllar önce de izlemiştim bu filmi ama bana aynı etkiyi yapmamış olsa gerek ki genel olarak diyalogları hatırlamıyordum sanki ilk defa izliyormuşum gibi izledim.
Oyuncular Michelle Pfeiffer , Bruce Willis. Yönetmen Rob Reiner.
 İki oyuncu da oyunculuklarını konuşturmuşlar, duygu yüklü ve gerçekçi diyaloglar hakimdi filme.
Uzun yıllardır evli, iki çocuklu bir çiftin birbirlerinden kopuş ve birbirlerini tekrar bulma hikayeleriydi anlatılan.
 Film boyunca kadın ve erkeğin karşılıklı öne sürdükleri kopuş sebepleri her ne kadar doğru gelse de izleyicinin kafasında hep bu ilişki daha bitmemiş bir yerlerde saklı ve onları tekrar bir araya getirecek sebepler var diyor. Yönetmen filmin akışını gayet güzel kurgulamış ve oyuncu seçimini çok iyi yapmış, oyuncular çok inandırıcı. Karı koca diyalogları hiç sıkmıyor insanı, bazı diyaloglar biraz Woody Allenvari geldi bana ki bazen o bile ikili diyaloglarda bayabiliyor insanı. Film baştan sona güzeldi, filmi bulursanız kaçırmayın izleyin.
Yönetmen Rob Reiner'a gelince, "Harry Sally'le Tanışınca" filmini sevmeyen var mı? Peki " Şimdi Ya da Asla" filmini görmeyen (geçenlerde televizyonda çıkmıştı film).

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...