23 Kasım 2011 Çarşamba

BEZ BEBEK-4

Bebek yapmaya devam sevgili izleyiciler, kumaş olarak amerikan bezi kullandım yine, bu seçimi yapmam tamamen tesadüf arta kalan kumaşı kullandım sadece, tok bir kumaş ve dolguyu yaptıktan sonra dik duruyor parçalar.




Bebeğin penye elbisesi iki parçadan oluşuyor, daha fazla hoşluk katmak için hazırladığım kumaş güllerden birini kuşak olarak hazırladım, ayaklarının şekli çok hoşuma gittiği için çıplak bıraktım. Gözlerinde ise yarı değerli turkuaz taş boncuk kullandım. Bebeği yaparken bu kaynaktan faydalandım.

6 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

bu da ço çok sevimli olmuş. Ben de mi başlasam ne bunlara:))))

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, başla başla, çok zevkli, şimdi hepsini kıskanır oldum çevremdekiler isteyip duruyor onlar benim diyorum ama ilk bebeğin sahibi belli oldu adaşım olan eski bir arkadaşıma gidecek:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

vay vay vayyy fıstığa bak:)

ellerine sağlık canım benim.

Proje Çantası dedi ki...

Ne kadar da tatlıymış bu bebek yahu. Nasıl da görmemişim evvelden!

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM,sağol fıstık teyzesi ama biraz dikdörtgen kafa oldu kendisi:)

FADİŞ dedi ki...

bazen oluyor böyle, beğenmene sevindim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...