28 Ekim 2011 Cuma

VINTAGE KOLTUK MİNDERLERİM VE BİZDEN HABERLER



Apartman komşumun güzel kızı çeyizlerini toparlıyordu, yakında gelin olacak, çeyizini karıştırırken annesinin çocukluğundan kalma iki minderi, benim böyle parçaları sevdiğimi bildiğinden hediye etti:) Gerçekten orjinal 50 sene önce yapılan minderler. Minderleri gördüğünüzde eminim çocukluğunuzdan ya da anneannelerinizin evlerinden hatırlayacaksınız.İki parçanın da önce astarlanması gerekiyordu ve elimdeki artık kumaşla astar işini hallettim, el dikişi kullandım. Bu işi yapalı bir haftadan fazla oluyor ama acı haberlerin ardından yayınlamamıştım.

Deniz'le birlikte zorlu bir gece geçirdik, oğluşun boğazı ağrıyor ve burnu akıyor gece verdiğim bir ölçü Avil şurubu miğdesindekilerle birlikte üstüme çıkardı, biraz ağladı ben onu yatıştırıncaya kadar baktım saat 24 olmuş, benim boğazım da az değil sanırım benim ki reflü çünkü acı bir tat var boğazımda yanıyor cayır cayır, eşim de benden farklı değil. Bu üzüntüler bizde fazlasıyla kötü yansıdı. Bu yastıklarla geçmişe şöyle bir gidin ve eskiden insanların daha iyi olduğunu hatırlayın.

4 yorum:

ŞÜKRAN dedi ki...

canım merhabalar. kanaviçenin yeri değeri her zaman vardır. dolapüzerinde çok farklı olmuşgörmemiştim . yas-tıklara gelince ne güzel bir incelik göstermiş komşu sağolsun kanapeye çok yakışmışlar güle güle kullan.. bu arada cumhuriyet bayramınız kutlu olsun bende bloğumda kendi çapımda bir dekorasyon bloğu olşturturdum bakarsan sevnirim. sevgiyle kal..

FADİŞ dedi ki...

Şükran merhaba. Bazen ufak bir hediye insanın neşelenmesine yetiyor evet, komşum fazlasıyla cömerttir çevresindekilere, o bir öğretmen ve insana değer veren bunu için koşturup duran okul dışında da devamlı çocuklar için bir şeyler yapan bir köy öğretmeni. Sen de sevgiyle kal canım, bakmaz mıyım hemen bakarım hemde.

ada ve deniz dedi ki...

Yyastıklar çok hoş. Tek tek ne uğraşmıştır yapan kişi....

Hepinize geçmiş olsun bu arada...

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sağol. Senin berelerden ne haber, ben bir tane örebildim ve bir atkıya başladım, bitirdiklerimi eğitimsenle irtibattaysan veya daha güvenli bir gönderi yolu bulduysan oraya göndereyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...