18 Ekim 2011 Salı

UYKUDAN ÖNCE-4

Deniz, dün akşam yemekten önce babasına şöyle demiş:
-Baba ben kaççio bitinde ham ham ( Baba ben şimşek Mc Quinn izleyip bittikten sonra yemek yiyeceğim.)
-Aç değil misin çocuğum?
-Hayıy.
Eh biz de bu kadar tatlı bir sohbetten sonra hayır diyemedik gerçekten de filmden sonra yemeğini itirazsız yedi, Bravo Deniz.



Çizgi film bittiğine göre yemekten sonra birlikte resim yapalım dedik, aldık elimize parmak boyalarını ama bu sefer fırçayla başladık boyamaya, bana bazı talimatlar da verdi anne şen yukarı yap ben aşağı, bu boyayı kullan.


Bitmedi, daha enerjisi vaymış, baba şen otur anne ben kaç sen koş dedi ve biz de başladık kovalamaca oynamaya, sınırlarımızı çizdik, ayağında çorap olmadığından sadece halının üstünde oynayacağız dedim ve yarım saat kovalamaca devam etti, baba  oyuna katılmak istese de hayıy baba sen çay iç dedi kerata:)
Saat 22' de çok yorulmuştuk ve itiraz etmeden yatağa gidildi.

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

evde kimin sozu geciyor ben anladim :)

FADİŞ dedi ki...

Öyle görünüyor değil mi Gülçincim ama bak ben de oyun oynayacağımız yerin sınırlarını çizdim, sadece halının üstü:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...