14 Ekim 2011 Cuma

UYKUDAN ÖNCE-3


Uykudan önce oyun faslını uzatması adetten oldu artık, sayesinde ben de sonunda sızıp kalıyorum işlerim de bitmiyor böylelikle, mesela çamaşır atmam lazım makineye, mesela yeni aldığım kitabın daha birinci bölümünü bitiremedim sürünüyor ne zamandır, zaten okumak için konsantrasyon gerekiyor iki de bir sayfanın başına dönüyorum tekrar ve tekrar ne oldu bana?
Nerde kalmıştık uyku öncesi oyununda, bu sefer tren yolu kurduk, hepimiz hayalden bir kompartımanda Deniz'se lokomotifi kullanıyor:)


Artık uyku iyice kafasına vurdu Deniz'in. Oyuncaklar mı, sabah işe giderken hala yerdeydiler:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok tatlı görünüyor maaşaallah.. benim oğlumda da aynı huy uyumamak için nerde ne oyun varsa bulup bulup getiriyor.. bu arada tren setiniz harika görünüyor nereden aldınız artık bende almak istiyorum fakat o mu bu mu derken kaldı kara veremedim..

FADİŞ dedi ki...

Adsız teşekkürler, tren setinin bir kısmını İkea'dan bir kısmını da Kipa'dan aldık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...