27 Ekim 2011 Perşembe

UMUT KIRINTILARIM

Her gün her saniye yeni haberler alıyor yeni bilgilere ulaşıyoruz. Bir can kurtulduğunda umutlarımız yeniden yeşeriyor ve  yine bir haber alıyoruz ümidimiz kırılıyor. Ada ve Deniz'den kargo (MNG ve PTT)ile gönderilen yardımların direk valiliğe gönderildiğini ve dağıtılmadığını öğrendim, neden?!!
Neden bunu duyuyoruz, gönderilerimizi şüpheli mi buluyorlar, çorapları, kazakları. Açıp baksınlar, ayıklayıp ihtiyaç sahiplerine dağıtsınlar kazakları, üşüyorlar, do-nu-yor-lar!!!!!!!!!!!!!
Haber kirliliği çok fazla, her kafadan bir ses geliyor, bilgiler havada uçuşuyor, ben her yardımın usulüne uygun yapıldığını, dağıtıldığını duymak istiyorum artık:(

6 yorum:

Sevgi dedi ki...

işte böyle yapa yapa insanı yardım olayından soğutuyorlar.. bizde kargoladık burdan ama oraya ulaşmadığını düşününce çok fena sinir oluyorum..

Elif'in Terazisi dedi ki...

Ah şu yetkililerin organize olamaması, enkazdan kurtulanları soğuktan, açlıktan, koleradan kıracaklar. Belediye valiyi, vali kızılayı suçluyor.
Kaç gündür bende kafama bu konuyu takmıştım, daha önceki depremde tv den izlemiştim. Dağıtılamayan yataklar, battaniyeler,kıyafetler bile küflenmişti.

ada ve deniz dedi ki...

Haber kirliliği konusunda çok haklısın Fadiş. Ama insan hükümet, devlet yetkililerine de güvenemiyor açıkcası. En azından benim hiç güvenim yok. Marmara depreminde de gönderilenler dağıtılmamış çürüyüp gitmişti anımsarsan. O yüzden "dağıtıyoruz, herkese yardım gitti" gibi söylemler inandırıcı değil. Hele ki tv den insanların halini gördükçe....

FADİŞ dedi ki...

Sevgi sinirlenmemek elde değil ama yılmak yok.

FADİŞ dedi ki...

Elif'in terazisi, organizasyon başlıbaşına bir iş evet. Umarım toparlarlar.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz,
güven kalmadı evet hem de hiç.