12 Ekim 2011 Çarşamba

NİŞANLANDIM


Sabah eşim telefon etti, bana aynen şöyle dedi (O üst katta çalışıyor ben alt katta, laboratuarda);
-Bu gün dışarıda yiyelim.
-Bu gün ayın kaçı?
-onikisi.
- Eveeeet, nişanlandığımız gün, 15 sene olmuş.
Eşim hiç bir tarihi unutmaz, bizim evde tarihleri unutan hep ben olurum.
-Peki ne zaman istemeye gelmiştiniz  beni?
-O günü unutmak istiyorum bana sorma dedi. İlk istemeye geldikleri zaman babam vermemişti beni ona, mahsun mahsun geri dönmüşlerdi.
Düşünüyorumda asıl şoku kayınpeder yaşamıştı onca yolu geldik bir otobüs akraba şimdi Fadiş'i vermeyecekler mi bize demişti.
Kız evi naz eviymiş ne yapalım şaka bir yana iki hafta içinde iyi bir araştırma yapmış babam, neyin nesi bu delikanlı, neci, ne iş yapar, ailesi nasıldır:)

14 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

Ah ah ne kocalar var. Benimkisi karşıdırda böyle özel günlere!!!!

FADİŞ dedi ki...

Bizim evde bahane ararız dışarıda yemek için, acaba yemeklerimi beğenmiyor mu?!!!!

Elif'in Terazisi dedi ki...

Kocana 10 puan şekerim, artık sen bir şekilde takdim edersin:)

FADİŞ dedi ki...

Elif'in terazisi arkadaşım, 10 puan verdiğini ileteceğim kendisine ama şımarmasın:)

Proje Çantası dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun :)

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, amin, hepimize mutluluk olsun inşallah:)

Hayat İzlerim dedi ki...

Ne güzeeel :)
Mutluluğunuz daim olsun:))
Sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

Hayat İzlerim, teşekkür ederim:))

Asuman Yelen dedi ki...

Tebrikler Fadiş,
Uzun yıllar sağlıkla ve keyifle kutlamanızı dilerim...
Sevgiler...

suhuba dedi ki...

Süpermiş. :) Hemen gidip eşime kızıcam. Akşam evde sizi anıcaz kesin. Şaka biryana nadir erkeklerden. İnşallah hep böyle mutlu olursunuz. :)

Gulcin dedi ki...

harika bir sebep disarida yemek icin :)
nice guzel senelere!

FADİŞ dedi ki...

Asuman Yelen, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, teşekkür ederim.