28 Ekim 2011 Cuma

NEŞELİ KAVANOZLAR













Kavanozları değerlendirelim hanımlar biri mutlaka size uyar:) 1   3  4  5  6

Bu fotoğraflarda hayatın neşesi var, neşemizi kaybetmeyelim inşallah. İnsanoğlu kolay unutuyor, bunu yakından biliyoruz değil mi, yaşadıklarımızdan ders almaya alıyoruz ama derslerimizi de unutuyoruz sonra. Peki ne yapmak lazım, bu unutkanlığın bir çaresi var mı? Unutkanlığı yok etmenin en iyi ilacı bunu ders olarak okutmak sanırım. Okullarda okutulan müfredatı bilmiyorum ama bence trafik dersi nasıl varsa bir de ilk yardım ve afetlerde neler yapılmalı, bireyler nasıl korunmalı, nasıl yardımlaşılmalı öğretmek lazım!

2 yorum:

ŞÜKRAN dedi ki...

Çok haklısın canım, bu ders zorunlu olmalı. ne yazıkki toplum olarak bu konuda çok yetersiziz. kavanozlara bayıldım bayıldım özellikle ben bitki çiçek meraklısı olarak terrarium dedikleri kavanoz için yeşil bitkilere bayılırım. yapmak lazım bu nada el atalım bakalım uygun zamanda.. kocaman sevgiler..

Gulcin dedi ki...

kesinlikle fadis. eskiden bize biraz biraz gosterirlerdi kizila kolunda falan ama gercekte kapsamli bir ders olmali afetlerle ilgili ne guzel demissin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...