27 Ekim 2011 Perşembe

KUŞ KALIBI MI ODA NE ŞİMDİ?

 Bu kuşu daha önceki yazımdan hatırlarsınız istek üzerine kalıbını da yayınlıyorum.
Kalıbı suhuba istemişti benden, alıp yapsın gönüller biraz ferahlasın diye. Doğal olarak bu karamsar tablodan ve hayatın gerçeklerinden kaçış yok. İş yerindeyim ve konsantre olmakta zorlanıyorum ama ne yaparsın ki görevler beni bekliyor. Bu postu çok önce hazırlamış ve otomatik yayın butonuna basmıştım. Acı haberleri duyduğumuzda iptal etmiştim. Benim sevgili bloğum, sırdaşım bunalıma girdi ve ben şimdi de onu bu bunalımdan çıkartmalıyım, kendim için bir şeyler yapmalıyım, daha örmem gereken atkılar bereler var, sahiplerini bekleyen. 

2 yorum:

nil dedi ki...

Fadiş,kendi adıma hiç de nereden çıktı demiyorum.Duyarlı olduğumuzu,elimizden geleni yaptığımızı biliyorum ben.

Sana dün de dedim,günümün anlam katanlarısınız.Haberlere baktıkça,ağlamaktan ve yardım toplamaya çalışmaktan,kızacaklarıma öfkeden kudurmaktan günü Berk'e enerjim kalmadan tamamlıyorum.

Ama bilirsin,insan günde en az yedi kez onure edilmeliymiş,pazarlama ile ilgili bir kitapta okuduydum.Nefes almak bile onure ediyor beni şu günlerde.Nefes alıyorum yazdıklarınızla.Benim gibi düşünen arkadaşlarla...

Şu kuş kalıbın bana hayal kurduruyor.Hoşuma gidiyor.Gelecekteki evimi hayal ediyorum.İyi geliyor...

FADİŞ dedi ki...

Nil sağol canım. Sen de yazdıklarınla moral veriyorsun bana:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...