4 Ekim 2011 Salı

ETAMİN MİNDERLER

Etamin işlerini seviyorum, bulundukları mekana sıcak bir hava veriyorlar, her yere kolayca uyum sağlıyorlar tıpkı benim evimde olduğu gibi.
Kızkardeşimin evini düzenlerken etamin minderlerin fotoğraflarını paylaşmıştım şimdi sıra yine aynı zamanda yapılan yani benim orta okuldayken işlediğim minderler, evet biraz sandık karıştırdım yine :)



Örnekler aşağı yukarı 25 yıllık oluyor. Geyik motifi diğer yazımda da vardı fakat motifi çok beğenmiş olmalıyım ki rengini değiştirerek tekrar işlemişim.
 Gece çekimi.
 Gündüz çekimleri.



6 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

çok güzeller:))
Ben çok sevdiğim halde nedense hiç yapmadım çeziyde bunlardan. Bir dünya gereksiz dantel ördürmüşlerdi. Ama annemin var örtüleri kullanıyor ara ara. Çalsammı ki...

sezobigo dedi ki...

çok güzeller çok nasılda şık duruyorlar.şimdi bende merak sardım habire şablon biriktiriyorum :)ellerin gözlerin dert görmesin çok güzeller

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkürler. Hiç durma al annenden bir iki tanesini:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, sağol canım, sana da kolay gelsin:)

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzelllerrrrrrrrrrrrr

FADİŞ dedi ki...

Nilgün, teşekkür ederim, renkleri de güzel seçmişim ama değil mi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...