11 Ekim 2011 Salı

DENİZ'İN ELLERİ


Deniz'le parmak boyası çalışmayı çok seviyoruz, bazen benim de müdahalemle oluşturduğumuz bu eller gibi resimleri saklıyorum, belki bir gün çerçevelerim diye:)
El izi çalışması benim kesip verdiğim renkli fon kartonların üzerine yapıldı ama Deniz dayanamayıp üzerinde bazı değişiklikler yaptı.
Resimler siyah fon kartonuna yapıştırıldı ve İkea'dan aldığım beyaz çerçeveye yerleştirildi.
İşte bir çalışma daha aynı şekilde hazırlandı ama bu sefer resimde herhangi bir değişiklik yapmadım tamamen Deniz'in eseri.

5 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

ne güzel olmuş eller bayıldım.

bahar006 dedi ki...

Çok hoş olmuş:)

suhuba dedi ki...

Valla bayıldım. Benimde bu hep aklımda ama bunlar çok güzel. Renkli kartona yapmak aklıma gemezdi. Ama tam çocuk odasına göre olmuşlar. Ufaklığın ellerine sağlık. Çok güzel yapmış. Çok sevdim. :)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim.
bahar006, sağol, ben de sevdim.

FADİŞ dedi ki...

suhuba, nette pek çok örneğini görüyor ve yapmak istiyordum hatta eski postlarımdan birinde eller diye bir yazı yaşmıştım, uzun süre sonra yaptım işte. Bizim eller çocuk odasında değil oturma odasında duruyor şimdilik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...