24 Ekim 2011 Pazartesi

AFET BÖLGESİ NE DURUMDA

fotoğraf:www.milliyet.com.tr'den
Kendi içimize öyle bir kapanıyoruz ki bazen dünyadan haberimiz olmuyor bunu utanarak söylüyorum. Afet haberini akşam saatlerinde aldım, gündüz saatlerinde televizyon açmadığımızdan ve internete hiç girmediğimizden malesef  geç haberimiz oldu ve şok geçirdik TV 8 izlerken, sonra kanal kanal dolaşıp haber almaya çalıştık, pek çok kanal normal hayatına dönüş yapmış vur patlasın çal oynasın modundaydı sanırım bazı kanallar için saatlerin geçmesi normal yayın akışına geçmelerine yetmişti tıpkı diğer haberlerde olduğu gibi.
Haberlerde bazı binaları gördüm birbiri üstüne sandiviç gibi olmuştu, bu nasıl olabilirdi bu binada hiç kolon yok muydu?!!!!!!!!!
Bir kere daha insan hayatının ne kadar ucuz olduğunu, bu binaları yapanların ve buna izin verenlerin bunun hesabını nasıl vereceğini düşündüm. Vicdanları olsaydı yaparlar mıydı böyle binaları? Orada kaç kişi canını vermişti?
Sabah Cafe Portakal'dan MNG Kargo'nun afet bölgesine yapılan yardım gönderilerinden ücret almayacağını öğrendim bu haber taze bir haberdi sanırım çünkü bizim ilçede bulunan şubesinin henüz bundan haberi yoktu şimdi haber bekliyorum gerçi ücretli olsa da olmasa da bazı eşyalarımı toplayıp gönderiyorum. Battaniye, kilim, bir kaç kazak, işlerine yarayabilecek her şeyi toplayacağım, eşya dediğin nedir ki işte bir sürü eşyanın altında kurtarılmayı bekleyen canlar var, Allah onlara güç versin inşallah, kurtarılıncaya kadar umutlarını kaybetmesinler. Onlar için dua edelim.

Hiç yorum yok: