23 Eylül 2011 Cuma

TEKSTİL BOYASI VE DİĞERLERİ


Uzun süredir kumaş boyama konusunda fikirler üretiyorum ve  kumaştan yapılmış tabloları kendi desenlerimi kullanarak üretmek istiyorum belki ileride bunu iyice ilerletirim neden olmasın. Eski bilgilerimi tazelemem gerek, serigraf baskının inceliklerini unuttum ve daha bir sürü teknik var, şablonlara ve mühür baskılara ihtiyacım var.


Mühür baskılar için yumuşak bir malzemeye ihtiyaç duyuyorum bu konuda fikri olan varsa benimle paylaşsın lütfen, mutlu olurum. Bu arada bazı mühürleri, daha kalıcı olması için ahşaptan yapmaya karar verdim bu yüzden ahşap oyma aletleri aldım bakalım rahat kullanabilecek miyim?
Oyma aletlerinin yanındaki bir paket bant çift tarafı yapışkanlı olanlardan, paketinde 20 kg'a kadar taşıma kapasitesi var diyor bakalım gerçekten öylemi deneyip göreceğim.
Farklı boylardaki fırçaları İkea'dan aldım set olarak satılıyordu ince uçlu fırçayı ve diğer malzemeleri ise Çankaya'daki Can Kırtasiye'den aldım. Orada dilediğiniz her türlü hobi malzemesini bulabilirsiniz, ben zor çıktım dükkandan en son kolumdan asılarak görürdü eşim:)

6 yorum:

sezobigo dedi ki...

merakla bekliyorum neler çıkacak die .bu arada şu çift taraflı banttan yana çok dertliyim hep atıyor hep atıyor bence dene ama tamamen ona güvenme:))

Noblesse dedi ki...

bakalım bu malzemelerle ne güzellikler çıkacak ortaya, merakla bekliyorum.

figen abla dedi ki...

mühür baskı dediğin şey miydi acaba ya..silgi kullanmıştı biri ama hatırlayamadım da şimdi...

cankız benim buradan öğreneceğim çok şey var...
valla merakla takipteyim..
kocaman öptüm gülüm :)

Banuca dedi ki...

Fadiiiiiş, ne harika bir fikir bu, ne de güzel hazırlıklar yapılıyor, nasıl da merak ediyorum projelerini, kolay gelsin, tez bitsin, merakta kalmayalım :)

marifet ellerimizde dedi ki...

ay fadişşş bunlardan neler çıkıcak ortaya :)))))))))

hadi tembellik yapma sakın izleyelim zevkle:)))))))))))

ee adamada yazık tabıı ceker kolundan...almışsın dükkanı:)))))))

fiamma dedi ki...

Mühür baskı için eva kullanabilrsiniz gibi geliyor boyayı iyi emer. 10marifetten ozra76 ya bir sorun isterseniz o çokça kullanıyor incelerini. kalınları da var hem kolay oyulur, ozranın kullandığı evaları takoz gibi bir şeyin üzerine monte ederek kıllanabilirsiniz.Merakla bekliyorum neler çıkacak diye seygiye kalın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...