2 Eylül 2011 Cuma

SILA HASRETİNE SON

Bayramda önce babanne dede ziyareti yaptık, onlarla bol bol güldük, eğlendik, gezdik. Deniz çok seviyor ikisini de, onlardan ayrılmak çok zor geldi kuzuya, bir iki sene sonra bizi bırakıp yazları dedesinin ninesinin yanında geçirmek isteyecek besbelli.
Bu bayram sıla hasreti sona erdi, köyüme gittim, akrabalarımın çoğunu gördüm, bayramlaştım, ellerini öptüm, deniz bayram harçlığı aldı ilk defa, şekerlere, çikolatalara yumuldu neyseki fazla uzun sürmedi bu. Uyumluydu kuzu, bütün akrabalarını hemen benimsedi sanki yıllardır gelir gibi davrandı, ne bulduysa yedi azda olsa, artık Nezoş onu iyice bir besler aradaki farkı kapatır:)
Eski köydeki kabristanı ziyaret ettik, anneannemin amcamın ve diğer yakınlarımın mezarlarını. Deniz anneannemin ve amcamın mezar başlarındaki ağaçlara su verdi. 
Köyde annemin okuduğu okul yıkılmış ama giriş kapısı duruyordu merdiven başında bir hatıra fotoğrafı çektirdik.

Eski bağları, bahçeleri gezdik.
 Pınarbaşına giden yol.
 Eski köy yolu.
 Şengül bu yazıyı okuyorsan bu lafım sana burasını hatırladın mı? Anneannemin bağına şu gördüğün küçük yolu geçince giriyorsun, şimdi o bağ bağ değil artık, ilgilenen yok.
Anneannemin annesinin evini çekmeye çalıştım ama açı tutmadı ama işte bu kerpiç evin arkasındaki ev.
Bayram hayal ettiğim gibi geçti, eski köyün çeşmesinde yüzümü yıkadım, oğlumun yüzünü de, anneannemin evinin önünden geçtim, teyzeleri, halaları çocuklarını torunlarını gördüm, oğlumu bütün akrabalarımla tanıştırdım, görmeyen kalmadı:)

1.5 günlük köy gezimiz hemen bitiverdi ve dönüşe geçtik.

8 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ne güzel hem onları mutlu etmişsin hemde Deniz oğlan kocaman bir ailesi olduğunu hissetmiştir. sağlıkla tekrarlarıda nasip olsun sevgiler

Güngör Ekinci dedi ki...

Fotoğrafların hepsi güzel aslında, elinize sağlık ama, sonuncusuna bayıldım. sevgiler.

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bir bayram tatli olmuş belli:))

ratatoule dedi ki...

ne güzelmiş köyünüz...bende çok istiyorum köye gitmeyi ama olmuyor işte kısmet değil heralde bizim oralarda çok güzeldir,bu arada geçmiş bayramını kutluyorum....

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, teşekkür ederim, bana ve oğluşuma çok iyi geldi bu yolculuk.

FADİŞ dedi ki...

Güngör, o ışığın altında bu ayakları çekmesem olmazdı, ne tatlılar değil mi?

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, kısa ama öz ziyaretti, döndükten sonra iki gün sersem gibiydim, çok yorulmuşum.

FADİŞ dedi ki...

ratatoule, teşekkür ederim, umarım sen de köyüne gidebilirsin bir gün:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...