20 Eylül 2011 Salı

NURTURİA MİMİ


Heeey dedim kendi kendime, Özgür anne nadir postlarından birini yazmış bakalım ne demiş diye okurken bana da pas attığını gördüm ve başlıyorum anlatmaya.
NURTURİA' yı keşfettiğimde nasıl başlayacağımı bilemedim, bir derya gibiydi, tanımadığım kadınlar bir aradaydı ve konuşuyorlardı, aralarına katıldım, çok çekingendim önce,  ilk sorduğum soru mama ve devam sütleriyle ilgiliydi. Bundan sonra gördüm ki sorularıma samimiyetle cevap verecek, deneyimlerini paylaşacak bir sürü anne var ve çok cömertçe paylaşıyorlardı bilgilerini. Anne olmanın annelik heyecanını tatmanın mutluluğunu, söze döküp paylaşmanın rahatlığını Nurturia'da buldum. Bazı zamanlar başıma gelen, aman kadın yine anneliğini, çocuğunu anlatacak kaçalım buralardan tiriplerine girmiyor kimse ya da çok pimpirikli kadınsın ne çok soru soruyorsun diyen yok, soruna cevap mutlaka var:) Pek çok konuda endişelerimin yersiz olduğunu bazı konularda da muhakkak üstüne gitmem gerektiğini öğrendim. Yeni yayınlardan, oyuncaklardan, eğitimlerden haberim oldu.
Nurturia'dan isterim ki her zaman güzel haberler alayım, hastalık olmasın, bol bol oyun olsun, gülücük olsun, paylaşım olsun.
Nurturia'yaya uzun süredir güncelleme yapamıyorum belki bu konuda beni eleştirenler çıkabilir ama ben  biliyorum ki bir yardıma ihtiyacım olduğunda arkadaşlarım bana ellerini uzatır buna inanıyorum. Aynı şeyi ben de onlara yaparım. Nurturiayı seviyorum.
Nurturia'da anneler anneleri anlıyor.

Ben de pasımı "nilin delisiyiz ve meltemDMR" ye atıyorum.

1 yorum:

sezobigo dedi ki...

fadişim bende üyeyim bari seni ulayım bir türlü girişken olamadım:)ismin ne diye göiyor:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...