15 Eylül 2011 Perşembe

LİSTE

Yapılacaklar birikti:
Bir kitaplık, koltuk minderi, Şenk için güllerden oluşan bir kolye, koltuk minderi yapılacak,
Ayşe'nin kedisi için minder yapılacak, Güz için duvar panosu yapılacak, yarım kalan tığ işi örtü tamamlanacak.

İlham verip beni harekete geçirenler sağolsun:

Gardırop detokslanacak:)
Lavanta kesesi yapılacak
Etamin pano işlenecek
Bu senenin sonuna kadar görmediğim bir yere geziye gidilecek
Murathan Mungan okunacak
Karşıyaka- Konak arası bir vapur gezisine çıkılacak.

3 yorum:

Gulcin dedi ki...

insallah hepsi gercek olsun :) en cok da gezme kismi :)

ozellikle duvar panosunu merakla bekliyorum. Senin yaptigin duvar panolarina bayiliyorum Fadis!

bu arada bana da bir liste laizm hatirlattigin icin cok tesekkurler :)

Sazan dedi ki...

Ben de minder istiyorum... :)

Bi tane de lavanta kesesi :)

Öpüldünüz güğzel bağyan :)

Deli Anne dedi ki...

Hayırlısıyla gerçek olsunlar inşaallah Fadişim:)