30 Eylül 2011 Cuma

DIY- GERİ DÖNÜŞÜM-YENİDEN DEĞERLENDİRME

Banyo havluları için bir raf sistemi tasarladım malzeme farklı olsa da bu tip çalışmaların sayısız örnekleri var nette.Kullanılan malzeme pek kimsenin aklına gelmeyecek bir ürün. Şiling telinin kasnağı, hani şu paletlerin kutuların etrafını sağlamlaştırmak için kullanılan naylon şeritler.
Bu kasnaklar sıkıştırılmış kağıttan imal edilmiş aynı ip makaraları gibi. Malzemenin önce tozunu aldım, arkasından kalın fırça ile tek kat akrilik beyaz boya ile boyadım, boya hemen kurudu.
Daha önceden aldığım çift taraflı bant ile fayans yüzeye kasnakları yapıştırdım(20 kg taşıma kapasitesi olduğu belirtilmiş ama bana pek öğle gelmedi, daha sonra başka bir malzeme ile duvara yapıştırmayı deneyeceğim).

Önce tek raf olarak düşündüm ama bana biraz yalnız göründü ve iki rafa dönüştürdüm.



38 yorum:

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Çok yaratıcı ve kullanışlı olmuş ellerinize sağlık.

ŞÜKRAN dedi ki...

Günaydın sevgili Fadiş vallahi aklınla bin yaşa, küçük evler için ideal bir buluş olmuş ve ayrıca çokda şık duruyor..sevgiyle kal.

Gulcin dedi ki...

ne guzel olmus. eline saglik fadis!

mamila dedi ki...

Harikasınız,bayıldım bu fikre.Elinize sağlık süper.

FADİŞ dedi ki...

Çılgın Mevdoş, çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

ŞÜKRAN, günaydın, teşekkür ederim. Evet, ben de beğendim yaptığımı, şimdi Deniz'in odası için peluş oyuncakları tıkıştırabileceğim bir raf sistemi yapayım diyorum, başlamışken:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, sağol.

FADİŞ dedi ki...

mamila, teşekkür ederim.

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık, iyi fikir, çok da hoş olmuş:)

zeynep dedi ki...

Çok değişik ve oldukca hoş bir geridönüşüm olmuş aynı zamanda,nemden etkilenir mi kağıt olması sebebiyle acaba?
Yenisini yaparsınız o zaman da:))
Ortadan kırarak 8 şeklide verebilirsiniz nasıl olur:))Elllerinize sağlık..

FADİŞ dedi ki...

bahar006, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

zeynep, nemden etkileneceğini sanmıyorum çok sert, sıkıştırılmış malzeme nerdeyse tahta diyeceğim. Boya biraz daha koruyucu olacak umuyorum. Evet pek çok forma sokmak mümkün bu çalışmayı:)

zeymuran dedi ki...

aaa çok ıyı dusunmussun süper valla

Vintage Duygular dedi ki...

Cok güzel ve farkli bir calisma olmus.Ellerine saglik ;)

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok iyi fikir ...

sezobigo dedi ki...

fadiş çok iyi bir fikir ellerine sağlık ama çift taraflı bantlara sakın güvenme tecrübeyle sabit derim ben:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzel süpersin. eğer yapışmasında sıkıntı yoksa mükemmel . evin farklı kısımlarında da kullanılabilir.

Nilgün Komar dedi ki...

süper bir dekor olmuş..

Banuca dedi ki...

Aklını seveyim Fadişim, ne güzel değerlendirmişsin, tam internet sayfalarında gördüğüm havluluklardan olmuş, hatta bnce daha güzeli, işin içinde değerlendirme var ya :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Harika fikir! Renkli havlularla sanki daha güzel bir görüntü vermiş:)

NarincE dedi ki...

İyi fikir!

marifet ellerimizde dedi ki...

ay nefıs bır fıkırrr ne guzel o arayı kullanmıs oldun...

fiamma dedi ki...

Harika olmuş, bayağıda havlu almış, bana da lazım böyle bir şey, nalburlara bir el atmak lazım böyle borular gördüydüm, teşekkürler... Eğer yapıştırma konusunu halledersen bilgi verirsen sevnirim. Bana en iyisi soğuk siikon geldi şeffaf, bir gece bekletince bayağı sağlam oluyor.

Cafe Portakal dedi ki...

canım mail adresini bulamadım bana boş bir mail atarsan etkinlik için dönerim sana
bahar270@hotmail.com
sevgiler

Sihirli Günce dedi ki...

Çok güzel bir tasarım olmuş bence de...Çokta kullanışlı.Ellerine sağlık:))

birtutamkekik dedi ki...

harikasıız yaa:))
muhteşem bir tasarım olmuş...
çok şık ve kullanışlı...
takipçisiyim bu güzel sayfanın...
bende beklerim sayfama.
kekik kokulu sevgilerimle...

FADİŞ dedi ki...

zeymuran, Vintage Duygular, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Buğday tanesi, teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Sezobigom, dediğin gibi çift taraflı bant olmadı:)

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam, teşekkür ederim, fabrikada bir iki tane şiling çemberi bitsin de kapayım diye bakıyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Nilgün, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Banucam, sağol. Bu fikri aslında internette gördüm orada hasır sepetleri duvara yapıştırmışlardı, ben de neden olmasın dedim. Çok estetik oldu, banyoma yakıştı.

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin mutlu elleri, evet renkli havlularla daha bir güzel oldu, üst rafa bej ve beyaz alt rafa da neredeyse bütün renklerden ekledim.

FADİŞ dedi ki...

NarincE, narifet ellerimizde teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

fiamma, evet çok havlu alabiliyor, rulo olarak yerleştirince. Yapışkanlı bant tutmadı ben de sıcak silikonla yapıştırdım fayansa sıkı yapıştı:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

birtutamkekik, teşekkür ederim, hoşgeldiniz, ben de uğrayacağım sayfanıza, görüşmek üzere:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ellerine kollarına sağlık canım valla süper!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...