21 Eylül 2011 Çarşamba

ÇENE TUTULMASI

Resim facebook tıbbi terimler grubundan alınmıştır.
Diyeceksiniz ki çok mu konuştun hayır bütün gün neredeyse hiç konuşmuyorum, sessiz sakin işimi yapıyorum, laboratuara pek gelen olmuyor bütün gün, burası tam bir sığınak gibi, işletmenin her bir yerini gözleyebildiğim bir laboratuar.
Stres altında olduğum zamanlarda gece uykularında dişlerimi çok sıktığım oluyor ve böyle zamanlarda sabah kalktığımda bir çene ağrısı ve ağzımı yeterince açamama durumu yaşıyorum tıpkı şu anda olduğu gibi, inanın kahvaltı bile yapamadım iki adet kas gevşetici ağrı kesici almama rağmen. En nihayet dişçiye gittim ve ağız içi plağı için diş kalıbı alındı artık yatarken bu plağı kullanacağım inşallah işe yarar. Siz siz olun içinize atmayın sıkıntılarınızı, stresli hayat bu tip rahatsızlıkları da beraberinde getiriyor. Benim gibi çenesinden şikayeti olanlar:) burayı ziyaret edip bilgi alabilirler.

13 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun Fadis. umarim bir an once gecer agri.

Zeynep dedi ki...

çok geçmiş olsun :(

BETÜLCE dedi ki...

Geçmiş olsun

Elif'in Terazisi dedi ki...

geçmiş olsun

Noblesse dedi ki...

umarım bir an önce geçer, kısa sürede sağlığına kavuşursun:))))

zeynep dedi ki...

Çokk geçmiş olsun..Umarım işe yarar da sıkıntı çekmezsiniz bundan sonra..

FADİŞ dedi ki...

Sevgili arkadaşlar teşekkür ederim, lokmalarımı minik minik yaptım öğle yemeğimi yedim ama kulağımda devamlı kıt kıt sesi hiç hoş olmuyor. Hepinize teşekkür ederim, eksik olmayın, sağlıkla kalın:)

Yıldız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fadiş
benim de stresten genelde ensem ve omuzlarım tutuluyor ben de zaman zaman kendimi çok sıkıyorum sanırım ilaçtan çok insanın kendisini rahatlatmayı öğrenmesi gerek ah bi rahat olabilsek bunları yaşamıyacağız ama .
Tekrar geçmişler olsun.....

FADİŞ dedi ki...

Yıldızcım sağol, haklısın:)

öykü dedi ki...

Çok gecmıs olsun Fadiş

Buket dedi ki...

kesinlikle stresten ..elinden birşeyde gelmez ki insanın uyurken. çok geçmiş olsun..

fiamma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, gerçekten çok zor, stress etkili mi bilmiyorum ama ben de bir yaşadım pir yaşadım buna benzer bir durumu. Tonsilo Faranjitmiş benimkinin adı ani ateş yükselmesi ile bayılıp düştüm bu kere de fıtıkları zedeledim, yani hem boyun sakatlandı hem de o durum tam düzelmedi. şimdi soğuk ve ter den korumazsam tekrarlar gibi olup duruyor, penisilinli antibiyotik ve kas gevşeticilerle idare ediyorum. Tez zamanda siz iyileşin inşallah.