15 Ağustos 2011 Pazartesi

MİKRODALGADA KEK


Lezzetli Somunlar sağolsun tariflerine çok güveniyorum biliyorum ki denenmiş, onaylanmış tarifler hepsi. Mikrodalgada kek tarifini verdiğinde deneyeceğim demiştim üstelik bizim kıvırcık marul Deniz bu keke bayıldı ve bu günkü kahvaltısında bir dilimi afiyetle miğdesine indirdi. Orjinal tarife göre evde ne varsa onu kullandım. Kakao yoktu mesela bir tutam neskafe ekledim hamuruna, sıvı yağ olarak zeytin yağını tercih ettim ve üstünün şerbetini de kakao olmadığı için yapmadım. Keki tarif edecek olursam eğer şunu diyebilirim: sünger gibi yumuşacık ve çok kabarık bir kek oldu, her bir gözeneği şişmiş diyebilirim.
Not: Sadece bir lokma alıp test ettim, malum diyetteyim:)

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

iki türlü helal be Fadişim.. Hem becerin hem de iraden için.. vlla ben götürüyorum yaparsam:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim, ben de kendimi zor tutuyorum ama aklıma 75 kilolardaki halim geliyor, ürperiyorum, geriye dönmek istemiyorum. İki gündür biraz çerez yiyeyim, hadi light dondurmadan bir şey olmaz dedim pazarım rezil geçti, şekerim yükseldi baş ağrısından duramadım. Öyle böyle sen de epey bir kilo verdin değil mi:) Kaçamaklardan sonra bir iki gün dikkat ettin mi toparlıyorsun:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

En kısa zamanda mikrodalga almalıyım

marifet ellerimizde dedi ki...

FADIŞŞ BELIM KOPUYOR AMA BEN BASLIGI GORUP DAYANAMADIM...NE KADAR PRATIK OMUS..ELLERINE SAGLIK CANIM:))))))))

FADİŞ dedi ki...

Nilhan- Küçük mucizem, denemelisin:)

FADİŞ dedi ki...

marifet ellerimizde, çok teşekkür ederim, sana da geçmiş olsun, kurabiyeler harika görünüyor gidip baktım hemen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...