20 Ağustos 2011 Cumartesi

KISA BİR İZMİR KAÇAMAĞI

Deniz'in 2.5 yaş doktor kontrolü ve hepatit A aşısı için İzmir'deydik. Boy 94cm ağırlık 12.5 kilo. Boyunun ortalamaya göre 3cm uzun olduğunu ama kilosunun yaşıtlarına göre biraz az olduğunu söyledi doktorumuz. Kilo artışı normal ama bizim oğlana göre normal:) Neyse sağlığı yerinde çok şükür, kilolu olmayıversin.
Doktor kontrolünden sonra ne zamandır görmediğim Ayşe'ciğime ve Vadi'me kavuştum sonradan Emre de aramıza katıldı. Birlikte bir akşam yemeği yiyip soluğu Bostanlı'daki Güzel Sanatlar Parkı'nda aldık. Çocuklar hiç yerinde durmadı, Deniz'i parktan kopartmak çok zor oldu. Parktan sonra son durak Bravo Patisseriydi, dondurmayı yemeden eve dönmek olmazdı böylelikle ben diyetimde bir kaçamak yaparak 2 top diyabetik dondurmaya hak kazandım:)
Gece 11'de dönüş yoluna geçtik, Ayşe'den ganimetimi aldım, yaptığı taş boyamaları fotoğrafladım, bir daha ki postta hepsini paylaşacağım.
Herkese iyi hafta sonları:)

3 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

canım maşallahhh meleğin buyumuşşş...ne heyecan dımı buyudugunu gormek..

ben üçüzlerimi hala yazıyorum...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

MAŞALLAH sağlığı daim olsun inş.
bekliyorum yeni yayınını.

MELTEM dedi ki...

bir daha ki izmir turunuzda bekleriz efendim. mesaj gitmiyor demişsin bende yazmıyor uzun zamandır diyorum kendi kendime ama neden gelmediğine dair fikrim yok.öperim oğlunuda senide!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...