22 Ağustos 2011 Pazartesi

GÜZELLEŞELİM HANIMLAR

İki ay önce indirim fırsat sitelerinden biriydi güzellik paketi satın almıştım. Abartılı bir şekilde yüksek fiyat çekilip üstüne bir çizik atılıp sadece 49.99 TL yazan bir fırsattı! Önce tereddüt ettim, bu kadar düşük fiyatlarla verilecek olan hizmetten memnun kalır mıyım dedim, iyi yaparlar mı dedim (gerçi ben hiç komple bakım kaporta yenileme gibi bir şey yaptırmamıştım) utanarak söylemem gerekir ki tek güzellik salonu deneyimim düğün öncesinde cilt bakımı yaptırmaktı bunun dışında dip boyam bağırıncaya kadar kuaföre gitmeyenlerdenim hatta zaman zaman kendi saçımı boyarım ve her seferinde bir daha kendim boyamayacağım derim.

Gelelim zayıflama ve cilt bakımı paketine, ismi bile güzel. Bir dahaki sefere masaj paketini de almayı düşünüyorum.
görsel jourdeteam.blogcu.com dan (bu karikatür kimindi acaba?)
İlk gün kapıyı çalıp içeri girdim, giriş temiz, tuvalet temiz, gereken hijyen sağlanmış, uzanma koltukları temiz, yeterince kağıt havlu, bone ve galoş kullanılıyor, her yer alet edevat ile dolu sanırsın hastanedeyim; gelgelelim çalışanlara böyle bir salon için fazla balık etindeler (tek zayıf kişi stajyerdi), bu kadar olanaktan sonra herkesi tığ gibi bekliyor insan ama her kes senin benim gibi işte.
Bir ay da ancak tamamladık programı. Çok yığılma var ve sanki İzmir’in bütün kadınları akın etmiş, ne kadar çok ihtiyacımız varmış bu işlemlere.
Programda üç seans kavitasyon, üç seans lenf drenaj, 3 seans vakum, 1 cilt bakımı ve 1 radyo frekansı-anti acing vardı. Tüm bunları yaptırdıktan sonra belde 3 cm bir incelme ve daha nemli bir ciltle tornadan çıktım.  

Sadece kendiniz için yaptığınız böyle bir girişimin sonucu elbette ki iyi sonuç veriyor, moral buluyorsunuz, cilt bakımı ile ilgili fazlasıyla bilgi ediniyorsunuz hatta cildinizin berbat kuru olduğunun bilgisini alıp kullandığınız cilt bakım ürünlerinin kendinize uygun olmadığını derhal değiştirip salonda sattıkları ürünlerini denemeniz gerektiğini öğrenip eve doğru yola çıkıyorsunuz:)  İlk defa lenf drenaj, kavitasyon nasıl olur görmüş oldum, ilk bakışta pek ürkütücü geldi bana, nasıl bir aletin içine girdiğimi buradan görebilirsiniz.
Kavitasyon hakkında detaylı bilgiyi ve daha fazlasını ise bu haberde okuyabilirsiniz.
Gittiğiniz zayıflama ve güzellik merkezinin tüm belgelerini kontrol edin (sizi biraz garip karşılayabilirler ama olsun), uzmanlık sertifikalarına bakın merak ettiğiniz tüm soruları sorun ondan sonra başlayın işe. Ben 4 ay gibi bir sürede 11 kilo vermiş biri olarak sıkılaşabilmek için bu hizmetten yararlandım ama asıl gereken hareket etmek, aktif olmak, bol su içmek.
Cilt bakımı güzeldi, bakım sonrası fark gözle görülür derecede belliydi. Yüzümün bütün gözeneklerinin açıldığını, ferahladığını hissettim. En nihayetinde sadece benimle ilgilenilmiş olması, kendim için bir şeyler yapmış olmanın mutluluğu vardı içimde.
Not: Cildimin kuruluğu devam ediyor, "Body Shop"un 2 al 1 öde kampanyasından yararlanıp naturel bazı ürünler aldım, kullanmaya başladım sonuç hiç fena değil gerçi ben her gün bir şeyler süren, devamlılığı sağlayan biri değilim ama neyse bu sefer daha dikkatli olacağım, kaz ayaklarımın fazlasıyla görünür olduğunu söyleyen uzman kızımızın yüz ifadesini hiç unutmayacağım.


6 yorum:

Nalan dedi ki...

bende hep tereddüt ediyorum , acaba indirimli olunca nasıl olacak diye vs.tşk bilgi için.

Gulcin dedi ki...

gercekten inceme oldu mu Fadis? ben hep reklamdir bunlar diyordum. Ise yariyorsa gercekten super!

bu arada sanirim kullandigimiz sampuan vs de cilt neminde cok onemli. ben de ona bir care bulmaya ugrasiyorum.

FADİŞ dedi ki...

Nalan, bence burada önemli olan işletmenin insaniyetli davranıp davranmayacağı iş sadece parayı alalım sonrası ne olursa olsun mantığındalar sa onlardan bizleri Allah korusun.

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, ben aynı zamanda diyet te yaptığım için gerçekte bu incelmenin kavitasyondan mı kaynaklandığına pek emin olamıyorum ama zaten programa başlarken kurallara harfiyen uyarsanız sonuç alırsınız diyorlar ben de uydum:)(bol su içmek, kafeinli içecekler içmemek, yağlı beslenmemek)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım biraz şu diyetlerden bahset benim en çok dikkatimi celbeden o giden kilolar oldu:))))))) benden de gitsin istiyorumda.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, tatlı arkadaşım sana link vereyim bu yazımda bahsetmiştim daha doğrusu yorumlar kısmında biraz açıklamıştım okuyabilirsin:)
http://gulenmutfak.blogspot.com/2011/07/diyet-denen-sey.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...