1 Temmuz 2011 Cuma

TUVALET MEVZUSUNDA SON DURUM

Akşam yemeğinden itibaren Deniz getirdiğim kavanoza çişini yapmama konusunda diretti, dur bakalım dedim, iyice bir sıkışsın, risk almadan olmuyor bu işler. Yemekten kalktık ve evimize yakın çimlerin üstünde masaların kurulu olduğu güzel bir kafeye gittik, her yeri mumlarla aydınlatmışlar. Deniz çimlerde koşturdu biraz, o günkü müzik grubunun davullarına da biraz el attı ve bu işten çok zevk aldı. Çocuğum bakıyorum hiç rahat değil eli devamlı önünde, en sonunda oğlum çişin çok mu dedim hı hı dedi koşturduk kuytu bir köşeye hadi bakalım kavanoza yapalım dedim, ben o heyecanla kavanoza yapmasını seyrederken asıl kerametin hemen yanımızdan geçen kepçede olduğunu sonradan fark ettim, bizim oğlan kepçeyi görünce meğer salıvermiş çişini kavanoza:)

20 yorum:

özlem dedi ki...

Böyle böyle öğrenecek annesi, sonra gülerek hatırlayacağınız anılara düşünecek çiş öğrenme süreci:)

FADİŞ dedi ki...

Evet Özlem, anılar birikiyor ama ben bu kepçe mevzusuna hep güleceğim:)

ada ve deniz dedi ki...

Biz pet şişe kullanıyoruz dışarıda. O da çok pratik oluyor. Hala yanımda pet şişe bulundururum bazen olmuyacak yerde "sıkıştık" diyorlar...

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, deneyeceklerimiz arasında:)

NarincE dedi ki...

Biz büyüttük de unuttuk bu dertleri çok şükür. Darısı başınıza:)

suhuba dedi ki...

O şirin şey herşeyi yapabilir izin var ona. Bu arada sana hayranlığımı belirtmeliyim. Çocuk ev iş bukadar yazı yazmaya nasıl vakit buluyorsun?

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:))))))Fadişcim bir an için Deniz'i byümüş ve yazdıklarını okuyor düşündüm:)))))))
Anneeeeeee diye bir ses duyacağından hiç kuşkum yok:)

bence az kaldı çok kısa bir zaman sonra O tuvalet olayını aşacak bence.

sezobigo dedi ki...

kepçe ha:)) çok güldüm ne sevdaymış sizdede:)
ama olsun en azından işe yarıyordimi:)

dikisdersi dedi ki...

fadiş :)bende kepçe görünce aklıma gelecek :)

necla dedi ki...

bizimde hala sorunlu tuvalet olayımız henüz böyle gülerek hatırlıyacağım bir anımız olmadı ama bakalım..kolay gelsin ikimizede

FADİŞ dedi ki...

Narince, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, teşekkür ederim, bazen uyku tutmuyor yazıyorum, bazen ara ara biriktirip taslaklara kaydettiklerimi yazıyorum ama genelde geceleri yazıyorum:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, daha çok dikkat etmem gerek galiba:)

suhuba dedi ki...

Bir ara banada bir el at olur mu?

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, kepçe milat oldu, ondan sonra kavanoz meselesini halletmiş olduk:)

FADİŞ dedi ki...

dikiş dersi, uzun süre güldüm, aklıma geldikçe de gülüyorum, ortam çok iyiydi, film gibi dibimizden kepçe geçiyor biz kavanoza yaparken:)

FADİŞ dedi ki...

necla, sıkma canını, eninde sonunda öğreniyorlar ama elimizde değil işte, bazen bu durum sıkıcı ve hatta ümitsiz gibi görünüyor sonra bir bakıyorsun birden değişmiş herşey.

FADİŞ dedi ki...

suhuba, nasıl yardımcı olabilirim:)

suhuba dedi ki...

Çok güldüm. Canımsın enerjinden bahsediyordum. Enerjini banada aktarırsın el atarak :) Yoksa ben tuvalet mevzunu halledeli bayağı oldu. :)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, işte ben de onu diyorum ya, ışınlarımı mı göndersem acaba ya da telepati yöntemiyle motive mi etsem seni enerji için:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...