17 Haziran 2011 Cuma

HADİ BAKALIM DENİZE

video


Deniz'in bitmek tükenmek bilmez ağaç dede özlemi, sonunda bu hafta sonu giderilecek. Ağaç dedenin geleceğimizden haberi yok, babalar günü sürprizi olacak (ağaç dede= zeytin ağaçları olan dede) Benim için yazlığa gitmek tatil yapmak anlamına gelmiyor, kayınvalidemin evinde yan gelip yatamayacağıma göre evde ne yapıyorsam yine aynısını yapmaya devam edeceğim az çok, üstelik bulaşık makinası da bozukmuş ve servisteymiş, ağlayabilirim:(  Deniz de  biraz dinlenmeme fırsat vermeyecektir, şu sıralar bir inatçılık söz konusu, neye inat edeceği, ısrar edeceği belli olmuyor ben de kendi haline bırakıyorum haliyle. Üst kata çıkan merdivenler kabusum oldu yazlıkta, sabah erkenden uyanışlarım da ondan biraz, Deniz oğlan sessizce süzülüverir yanımızdan inmeye kalkar merdivenlerden diye tedirginim, bu yüzden İkea'dan emniyet kapısı aldık, hani şu kilitli, parmaklıklardan. Merdivenin başına yerleştireceğiz, tedbir tedbirdir değil mi? Bu sefer denize gireceğimi umuyorum ben daha çok kıyıda takılanlar sınıfına giriyorum ama oğluş için gireceğim denize. Güneşlenmek, güneşte yanmak hiç bana göre değil, açık tenli olduğumdan iyi sonuçlar almıyorum hiç. Sağlık için de zaten sabahın erken saatlerini ve saat 16' dan sonrayı tercih ediyoruz. Deniz suya atlamak için can atıyor biliyorum, hatta hiç çıkmak istemeyecektir.
Yazlığa bir anne baba giysi çantası, bir çocuk giysi çantası, bir oyuncak çantası, bir bisiklet, puset, havlular, bolca süt, biberon, bez, diyet yemeklerimiz, sprey boyalarım, fırçalarım, montajlanacak bir sebze selesi, merdiven altındaki kiler için montajlanacak iki raf sistemi, kaldığımız oda için montajlanacak küçük bir giysi dolabı ve merdiven için emniyet kilitli bir parmaklığı da yanımızda götürüyoruz, anne babaya kolay gelsin:) Fırsat bulursak eşimle bir kaçamak yapıp deniz kenarında kalamar partisi de yaparım.

10 yorum:

Gulcin dedi ki...

iyi eglenceler fadis! tatilin iyisi kotusu yok :)

o kapilar baya ise yariyor en azindan bizim yegenlerde falan icin rahat olsun :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, haklısın, bu gün olumsuz duygularım üstümde, iki günlük molanın tadını yine de çıkarırım ben:)

ada ve deniz dedi ki...

Yapılacak işlerden pek tatil havasında değilsin sanki. Boşver olduğu kadar yaparsınız. Gerisi bir dahaki sefere olur:)) İyi tatiller şimdiden

Noblesse dedi ki...

iyi eğlenceler....denizi görmeme 2ay var:(((

Banuca dedi ki...

Tatilin adı bile güzel gelir insana çalışıyorken Fadişim, keyfini çıkartmaya bak :) Ağaç Dede.... Çocuklar ne kadar pratik isimler buluyorlar değil mi :))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım sağlıkla güzel bir tatil olur inş. sevgiler

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, anlamışsın sen beni:) teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Nobblesse, bu iki ay çabuk geçsin diyemeyeceğim çünkü ben de hala kendimi tatile gitmiş gibi hissedemiyorum, bu iki ayın içinde tatil moduna girerim inşallah:) Size de çok güzel bir tatil dilerim.

FADİŞ dedi ki...

Banucam sağol. Çocukların bu benzetme işleri benim çok hoşuma gidiyor. Her şeyi bir başka şeyle ilişkilendiriyorlar. Deniz için yeşil ağacetto demek dede ağaç dede demek, gibi gibi:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, sağol fena değildi en azından oğlum için çok güzeldi diyebilirim:)