29 Haziran 2011 Çarşamba

FISTIK AİLESİ


12 yorum:

hayalhanem dedi ki...

http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/2011/06/fistik-kizimiz-dunyaya-geldi.html

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Merhaba Her Telden :))
Bu durumu zaman içinde hepimiz yaşadık.Neticede internet büyük bir dünya.
Yalnız takipçilerin dikkati şaşırtıcı.Bizi bu şekilde buluşturmaları.Şaştım valla :-o
Sağlıcakla kalın.

FADİŞ dedi ki...

hayalhanem, baktım, tamamen tesadüf. Alıntı yaptığımız adresler farklıymış ama.

FADİŞ dedi ki...

İçimden geldiği gibi, merhaba, hoşgeldin. Bahaneyle tanışmış olduk:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ayyy buna bayıldım süperrrr:))

MÜNSTER dedi ki...

Ben bu fistik ailesine bayildim...::))

hayalhanem dedi ki...

araştırmacı karıştırmacı blogger olarak hiç bi şey gözümden kaçmaz :) iki blogger ı buluşturduğum için mutluyum, yayın hayatlarında başarılar dilerim :D

Banuca dedi ki...

Çok hoooooş:))))

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, güzel yapmışlar değil mi:)

FADİŞ dedi ki...

MÜNSTER, ben de.

FADİŞ dedi ki...

hayalhanem, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, evet, hele yavru fıstık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...