13 Haziran 2011 Pazartesi

DEREDEN DEPEDEN

(Fotoğraf: 1 Mayıs 2011 Karaburun)

Deniz, sabah teyzesini kapıdan içeri sokmak istemedi, nasıl itiraz ediyor görmelisiniz. Onu ikna etmek epey vaktimizi aldı, sabah ayrılmak istemedi hiç annesinden babasından. Bu gün evde temizlik var ne güzel ben işteyim, eve vardığımda mis gibi arap sabununun kokusunu duyacağımı umuyorum. Dün gece geç yattım, aslında kafam seçim sonucuyla meşguldü, biraz kitap okuyayım dedim olmadı kendimi veremedim bir türlü, dergi karıştırayım dedim olmadı  evde dağınık ne varsa topladım, umarım daha sonra aradığımı bulmak konusunda kriz yaşamam, benim gibi unutkan birinin nereye ne koyduğunu yazması lazım ama ben yine yazmadım.
Deniz iki gündür yerde uyumak istiyor yanında da ben, neyse ki uyuması fazla uzun sürmüyor yoksa her tarafım tutulacak. Ev sıcak oluyor artık, bir badi ve ince pijama altıyla uyuyor yavru ona kalsa hiç birisi olmasın çıplak dolaşsın çıplak uyusun kerata.
Dün ilk defa inadımız doruğa ulaştı ve nasıl yetişmişse yetişmiş zeytin yağı bidonunu almış devirip iterek döndürmek istemiş, bir miktar yağ mutfak halısının üstüne sıvanmıştı gördüğümde. Daha çok küçük biliyorum ama bir kaç kez uyarmıştım dokunmaması için, kaşla göz arasında yapmış işte, neyse ki temizlemeyi başardım ve Deniz'i kucağıma alıp konuştum. Kısa bir şekilde yaptığının doğru olmadığını beni üzdüğünü ve odasına gidip orda oynamasını istedim ondan, arkasından da ekledim ben çağırıncaya kadar gelme, şaşırtıcı bir şekilde sessizce odasına gitti ve gelmedi, ben tam iki dakika sonra hadi gel artık Deniz dedim. Koşa koşa geldi sevinçle. Oğlum büyüyor:))

4 yorum:

Noblesse dedi ki...

kafada seçim sonuçları dönüp duruyorsa, başka birşeye dikkat vermek zor, insanın aklından neler geçiyor ne senaryolar kuruyor geleceğe dair.Miniği çok öpüyorum.

FADİŞ dedi ki...

Noblesse haklısın, düşünmeden durmak mümkün mü? Oğluşu öptüm bile:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ben düşünmeyi bıraktım artık.Yalnız benim düşünmemle olmuyor...Hayat süprizlerle dolu :)))

FADİŞ dedi ki...

içimizdeki karnaval, sürprizler güzel olsa bari:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...