22 Haziran 2011 Çarşamba

AY





10 yorum:

Gulcin dedi ki...

ne guzel....

Sazan dedi ki...

Bozburun'a gittin mi Fadiş?

FADİŞ dedi ki...

Hayır gitmedim. Şimdi sen sorunca baktım neresi diye:)

Sazan dedi ki...

Gitmelisin ve ay'ı bir de orada görmelisin.

Dolphin Pansiyon, şiddetle tavsiye ederim...

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, gerçekten çok güzeldi malesef iyi bir fotoğrafçı değilim, gözlerimin gördüğünü kameraya alamadım:)

FADİŞ dedi ki...

Sazan, aklımda tutacağım, bu sefer iznimin bir kısmını başka yerlerde geçiresim var, başka yerler görmek istiyorum:)

aslı dedi ki...

Neresi burası merak ettim

FADİŞ dedi ki...

aslı, Karaburun:)

Vintage Duygular dedi ki...

Özellikle ilk 2 resim, cok güzel ;)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, ilk iki benim de favorim, bir de nasıl çektiğimi hangi ayarı kullandığımı bilsem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...