16 Mayıs 2011 Pazartesi

YUMURTA KABI

Bu yumurta kabının rengini çok sevdim. Bir kaç blogta gördüğüm kapı süsünü yapmaya karar verdim.
 Önce tek tek yumurtaların yuvalarını kestim.
 Elimde daha önceden olan plastik çiçekleri tek tek ayırdım.
 Sert kese kağıdını kıvırdım büktüm ve bir çember haline getirdim. Grafon kağıdıyla kapladım.
Sıcak silikon tabancasıyla çemberin etrafına hepsini yapıştırdım.  Daha önceden yaptığım işlerden arta kalan tül kumaşı da kapıya asmak için kullandım.
Şimdi bu kapı süsü Kayınvalideme gidecek, güle güle kullansın:)

10 yorum:

Noblesse dedi ki...

renk çok güzel, nefis olmuş.

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Noblesse, ben de çok sevdim, karşıdan hiç yumurta kartonuna benzemiyor, yaklaşıp incelerseniz belli ne olduğu:)

saricizmeli dedi ki...

Çok çoook güzel olmuş, ellerin dert görmesin becerikli Fadiş.

FADİŞ dedi ki...

sarıçizmelim sağol, beğenmene sevindim:)

Deli Anne dedi ki...

yok artık! harikasın :)

FADİŞ dedi ki...

Delişim, ben de seni okuyordum şimdi, yorumunu gördüm. Yine hislerime tercüman olmuşsun:) Beğendin mi canım, sana da yapayım:)

Nazan dedi ki...

Ellerine sağlık, ne güzel olmuşş

Ege dedi ki...

Çok şirin görünüyor, hediyenin sahibi iyi günlerde kullansın :)

FADİŞ dedi ki...

Ege, teşekkür ederim:) Sahibine teslim edildi.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

valla şaştım kaldım harika :) saygıyla eğiliyorum :)

Kahve Dükkanı