24 Mayıs 2011 Salı

YORGUNLUĞA EN İYİ GELEN ŞEY

SUYLA OYUN: Oyunun içinde su varsa eğer, ıslaklık sorunu dışında başka bir şey yok (yaz aylarında ise hiç sorun değil), safi mutluluk onunkisi ve meditasyon gibi bir şey.



RESİM YAPMAK: Su etkisinde bir aktivite, sessizlik, huzur, belli belirsiz şekiller üzerine kısa sohbetler ama bu sefer ortalık gerçekten batabilir, buna her an hazırım, tedbirimi alırım buna rağmen her zaman bir tişört batar, bu da eğlencenin diğer yüzü.


 Anne kaptırdı kendini bir kutu boyadı, Deniz bir deve ile balığın üstüne SULU boyayı boca etti, bunu yaparken halinden gayet memnundu.

5 yorum:

Noblesse dedi ki...

çocukların en sevdiği şeyler değil mi? resim yapmak, suyla oynamak, Allah bağışlasın.

sezobigo dedi ki...

fadiş bizim evdede durumlar pek farklı değil.yanlız farklı olsn boyama yapmak için oturan baba kendinden geçiyor ve bazen paşaya boyayacak yer bırakmıyor:))
ne güzel böyle paylaşımlar yapılacak yaşa geldiler ben bazaen seyrederken mest oluyorum:))

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, mest olmamak mümkün mü acep. Bu tatlı kuzular her daim öyleler. Ben kutu boyarken elimden fırçayı kapışımı görmen lazım sanki önemli bir şey almış gibi:)

ada ve deniz dedi ki...

valla ben ev içinde mümkün olduğunca sulu boyaya izin vermiyorum. Ada öyle kötü çalışır ki...Üstü bir kere berbat olur, yerler de. Zorunlu değillerse kuru boya tercihimdir. Sana hayranım bu konuda çok rahat veriyorsun eline her şeyi....

FADİŞ dedi ki...

Ben de şaşırıyorum kendime ama oğluş olduğundan beri bu böyle, benim annem çok titizdi öyle her şeye izin vermezdi evde, bu yüzden belkide ben annemin tam tersiyim ve çok geniş davranıyorum hatta Deniz'in arkadaşları eve geldiğinde bir çeşit lunaparka gelmiş gibi hissediyorlar kendilerini:) Bu tür aktiviteler hep aynı yerde ve altımızda genelde naylon masa örtüsü varken yapılıyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...