23 Mayıs 2011 Pazartesi

torun sevgisi:)






10 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok güzel fotoğraflar, insanlar sevdikleri için yapmayacakları herşeyi yapabiliyorlar...

FADİŞ dedi ki...

Torun sahibi olmak onlara yaradı, neşe getirdi kıvırcık marul:)

Gulcin dedi ki...

sadece bir torun boyle ayaga kaldirip kosturabilir onlari degil mi fadis :) bayiliyorum boyle resimlere masallah ucune de :)

saricizmeli dedi ki...

Ne güzel resimler.

Annemler gideli 1 ay olmak üzere. UE çok özlüyor. Bugün camdan bakarken kırmızı bir pejo geçti, sevinçten çığlık atmaya başladı dedem geliyor diye.
Zor iş gurbetlik. Her ne kadar artık Ankara'dan memlekete dönmek de açmasa da.

FADİŞ dedi ki...

Çocuklar için çok önemli büyükler, hatırlıyorum da yaz tatillerini iple çekerdim anneannemin yanına gidebilmek için. UE ya hak veriyorum, keşke daha sık görüşebilseler, zaman o kadar hızlı akıyor ki, büyüyüveriyorlar. Bu tatlı zamanlarını kaçırmamak lazım, buradan bütün torun torba sahiplerine duyurulur. UE'yi öpüyorum.

FADİŞ dedi ki...

Aynen öyle Gülçin'im, bir tek onun için bu yaşta top oynamaya kalkıyorlar, o kadar tatlılar ki. Allah'ım onları başımızdan eksik etmesin, sağlıklı ömür versin.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

sevginin resmidir bu süper.

Uzun yıllar kucaklaşsınlar inş.

Guven dedi ki...

Sevgi güzeldir; ele,ele çocuktan yansınra...

FADİŞ dedi ki...

Örgüçantam, sağol, amin:)

FADİŞ dedi ki...

Güven, teşekkür ederim. Bu günkü yazını okudum ve facebook profilimde paylaştım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...