5 Mayıs 2011 Perşembe

SUTAŞINDAN KOLYE








9 yorum:

Noblesse dedi ki...

su taşından gül yapımını daha önce nette görmüştüm, nefis çiçekler yapmışsınız, ellerinize sağlık.

ada ve deniz dedi ki...

güle güle kullan:))

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim canım:)

FADİŞ dedi ki...

Noblesse, ben de zaten 10marifet te yayınlanan bir yazıdan örnek aldım, çok hoşuma gitmişti ve yapacağım demiştim, bu güne kısmetmiş, teşekkür ederim:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım çok hoş

FADİŞ dedi ki...

Haticeciğim, beğenmene sevindim, senin gibi bu işlerin ehli birinin beğenmesi önemli benim için:)

halime dedi ki...

harika bir calışma olmuş canım ellerine sağlık..
sevğiler...

FADİŞ dedi ki...

Halime Hanımcım, çok teşekkür ederim:)

Justine/Sewcountrychick dedi ki...

Beautiful.thanks for following my blog!