5 Mayıs 2011 Perşembe

SUTAŞI, KURDELE, BİYE

Uzun süredir yaptığım işleri yayınlamıyorum, aslında yaptıklarım da hep yarım. Dün akşam misafirlerim gittikten sonra çocukların dağıttığı iki odayı ve mutfağı toplamam bir saatimi aldı buna rağmen maşallah bende bir enerji sormayın. Ne zamandır beni bekleyen sutaşından, hazır biyelerden kolye yapma maceramın ilk bölümünü tamamlamış bulunuyorum. Yaz için kıyafetlerime uygun aksesuarları biraz zenginleştireceğim ve birazda yazlıkta satılmak üzere bir miktar takı yapıp terlik süsleyeceğim:) Bunlar şimdilik düşünce olarak duruyor umarım vaktim olur yapmaya.
Geçelim takı meselesine, işte malzemeler:







Bunlar yaka süsü olarak düşünüldü, ama istenirse toka haline de getirilebilir bu yüzden iki alternatifi de yapacağım, özellikle laciver beyaz çizgili veya kırmızı beyaz çizgili  denizci temalı tişörtlere çok yakışacak. Sarı gülün ortasında kullandığım çapa armalı bir düğme. Vakti zamanında bir ceket diktirmiştim (15 sene önce) ondan arta kalanlar.

2 yorum:

sezobigo dedi ki...

vayy arkadaşım ne beceriklisin yahu kendin yapmanın keyfide ayrı hani
ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, şımartıyorsun beni:)