17 Mayıs 2011 Salı

MİM

Sezobigom beni mimlemiş ben de hemen yanıtlayayım dedim.
Blog yazma yeriniz neresi?
Rahat bulduğum her yerde oturur, netbookumu alır yazarım ama en çok tek kişilik koltuğuma otururum ve yanımda kahvem olur:)
Kimlerin haberi var?
Aile çevremin ve bir kaç arkadaşımın haberi var kız kardeşlerimden biri sıkı takipçim diğeri ise pek ilgili değil, diğer kardeşim Ayşe ise yeni yeni beni takip etmeye başladı, Eşim ise açıp okumaz.
Bazen iş yerimde önceden hazırladığım kayıtları yayınlıyorum ve blogları şöyle bir gözden geçiriyorum.
Ben de yazmak isterlerse sarı çizmeliyi, ada ve denizi, banucayıberil ve beni mimliyeyim:)

5 yorum:

Sazan dedi ki...

Sende de baya bilen varmış be Fadiş, benim de çekirdek aile biliyor hatta bazen sitem ediyorlar, hayatını blogtan takip ediyoruz diye :)

saricizmeli dedi ki...

Çok yakında yaziciym, yazmaz mıyım ...

FADİŞ dedi ki...

Sazancım, bu sitem bana da yapılıyor:) Bir sır vereceğim sana, bana da yakınlarım bazen Gediz sazanı der:)

FADİŞ dedi ki...

sarıçizmelim, bekliyorum yazını:)

Hande dedi ki...

en kısa zamanda yazmaya çalışırım canım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...