2 Mayıs 2011 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN KARELER

video


Bu hafta sonu ailecek Karaburun'daydık, annemi ameliyatından sonra ilk ziyaretimiz, Deniz çok özlemiş dedesini, büyükannesini. Öpüşüp koklaştılar uzunca bir süre. Çocuklar için ne kadar önemli akrabalarını görmek, Amca desen şeker paresi, Deniz'le arası çok iyi.
Ben her zaman ki gibi ne zaman Kaynar'a gitsem P.S. yimdir yada olmuşumdur hemen, her ne kadar dikkat etsemde, relaks olmaya çalışsamda hormonlar alabildiğine oynak, ruh halim iyice dandini. Yine de eskisine göre daha iyi karşıladım hormonlarımı, kocam beni tolere etmek için büyük bir çaba içinde içimdeki canavarın yatışmasını bekledi.
Genel olarak güzel bir hafta sonu geçirdik, özellikle Deniz için sorunsuz bir hafta sonuydu, gezdi, oynadı, kirlendi, çamura battı oynamaya devam etti, uyudu, altını değiştirtmek istemedi, değiştirdim çıplak kalmak istedi, uyumamakta direndi, evin içinde merdivenlerden bir aşağı bir yukarı durmadan koşturdu durdu ben de arkasında tabi, merdivenden düşer diye çok korkuyorum, yukarı çıkarken dört ayak üstünde ama inerken sanki uçacak:(
Deniz kesinlikle laf dinlemez oldu, çok nadir sözümü dinliyor tabi isterse, genelde her şeye tamam diyor ama yapmıyor bence tamamın ne olduğunu bilmiyor ya da bizi kandırmayı öğrendi, bunu için çalışıyor.

Doğa bütün nimetlerini vermiş Kaynarpınar'a. Eve giden yoldan bir manzara. Cumartesi yayan olarak liman kadar gidelim dedim eşime gidiş iyiydi de dönüş pek muhteşem oldu, son yokuşu çıkarken dizlerimde güç kalmamıştı artık.
Limana doğru yürüyüş yeni başladığında çektim bu fotoğrafı, çiçeği böceği incelerken epey bir zaman geçirdik. katır tırnakları mis gibi kokuyordu, yaban gülleri sonuna kadar açmış goncalarını rengarenk. Sanki burada her çiçek her ot bir başka güzel, havasından mıdır nedir bana daha güzel görünüyorlar.

Örümcek, dantel oyasını işlemiş, fotoğrafı çekerken farketmemiştim.


 

4 yorum:

sezobigo dedi ki...

ay nasıl güzel nasıl içim açıldı anlatamam.bir yandanda öyle bütün gün evde oturduğumdan yüreğim burkuldu.neyse bende giderim elbet geze geze evet gezmek yürümek istiyorum sıcacık ve yeşilliğin olduğu bir yerde:)

yeliz dedi ki...

çok güzel yerler cidden, çok güzel bir haftasonu olmuş:)

FADİŞ dedi ki...

Yeliz, gerçekten doğanın tertemiz olduğu bir yer, deliksiz uyuyabildiğin:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, canım benim, bak üzüldüm şimdi, yaz tatilinde kaçın buralara, kapımız açık valla:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...