26 Mayıs 2011 Perşembe

AYŞE'NİN RESİMLERİ

 Sevgili dostum Ayşe ile uzun yıllardır biraradadayız, okul yıllarında tanıştık ve dost olduk, hala gönülden bağlı devam ediyor beraberliğimiz. Bir süredir çizdiğimiz boyadımız yaptığımız işlerimizi daha çok kişiyle paylaşma peşindeyiz, bir yerlerden başlamak için adım attık ve çalışmaya başladık. Sadece işlerimizin yer alacağı bir blog açmayı planlıyoruz, içinde guaj, akrilik, sulu boya resimler, seramik formlar, mozaik, kukla ve taş boyamalar olacak.

 Blog açma konusunda acelemiz yok, biraz içinde yeni işler olsun istedik çalışmaya başladık, o benden hızlı hali hazırda yüksek lisans tezini hazırlıyor ve evde daha çok vakit geçirdiğinden daha fazla fırçalarla boyalarla haşır neşir. Buradan kendisine duyurulur hadi bakalım:)

Kral ve kraliçe eski işlerinden ben çok seviyorum bu resmi.

7 yorum:

figen abla dedi ki...

resmi çok severim...
bunlar da çok güzel...
renkleri de çok sevdim...Ayşemizin ellerine sağlık...
hadi bakalım siz neredeyseniz oraya geleceğim..yolu tarif edin yeter :)))
emek veren eller dert görmesinnn :))
kocaman öpüyorum :)

Banuca dedi ki...

Oldukça değişik bir çalışma ... Fadişcim, resimden hiç anlamam :( İkinize de başarılar, sevgiler :)

ÇokBilmiş dedi ki...

Böyle tarzı olan ressamlara bayılıyorum. Hani bir resim gördüğünüzde "Bu tablo kesin X kişi tarafından resmedilmiş" diyebiliyor ya insan, çok karizmatik buluyorum :)

FADİŞ dedi ki...

figen ablacım, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

ÇokBilmiş, Ayşe aslında geleneksel çini ve restorasyon eğitimi aldı, fırçası çok iyidir, renkleri kullanışını da severim. Gerçekten de öyle, mesela ben onun fırçasını çok iyi tanırım ve ona hayranım.

FADİŞ dedi ki...

Banucam, teşekkür ederim. Sağol:)

halime dedi ki...

çok ğüzel resimler.....