9 Mayıs 2011 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ


Canım oğlum, sen anne ve babana Allah'tan bir armağansın. Senin evladımız olmanı çok uzun süre bekledik, tam 12 sene. Umudumuzu kaybettiğimiz bir anda oldun sen, bu mucizeyi büyürken izlemek mutlulukların en güzeli bizim için. Seni çoooook seviyorum kuzum, kıvırcık marulum, badem gözlüm. Bana o bakışın, sarılışın, annem demen içimi eritiyor, sarhoş oluyorum. Bu sevgi öyle bir sevgi ki hiç bitmeyen.
Pazar günü Deniz'in anneannesindeydik, dün annemde neşe de vardı hüzün de, annesini kaybedeli 13 sene oldu ama o da bir ana kuzusuydu, bir annenin evladıydı, şimdi bundan yoksun. Bu hüzünle birlikte yanında olabilen olamayan çocukları ve torunlarıyla güzel bir gün geçirdi, gürültülü patırtılı, bol kahkahalı bir gün.

22 yorum:

Nazan dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Fadiş.Denizinle birlikte nice anneler günü geçirmen dileğiyle..

FADİŞ dedi ki...

Nazan, teşekkür ederim. Dileğine bütün kalbimle amin diyorum, Hep birlikte uzun, sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum.

sezobigo dedi ki...

denizin bir taneceik annesi anneleri günün kutlu olsun.hep berber güzellikler görün inşallah:))

ada ve deniz dedi ki...

Oğlunla, eşinle, annenle nice anneler günü dilerim:))

ŞÜKRAN dedi ki...

fadişciğim senin yazında dahil anneler gününe ait yazıları okutrken hep sulu göz oluyorum annem yaşıyor çok şükür ama algılama sorunu olduğu için artık bir çok şeyi onunla paylaşamaz olduk bu yaşımda dahi onun dertlarime sorunlarıma sevinçlerime ortak olmasına ihtiyacım var. bende anneyin hatta yeni anneanneyim. çok mutluyum Allah evlat sevgisini arzu eden herkese tattırsın.. seninve anneciğinin anneler gününükutluyor çok öpüyorum. sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Şükran Hanım, yorumunuz beni çok duygulandırdı kaç yaşında olursak olalım bir annenin evlatdıyız işte. Ayrıca sizi tebrik ederim, torununuza Allah sağlık, mutluluk versin, ailesiyle birlikte bir ömür boyu güzel yaşasın. Güzel dileklerinize çok teşekkür ederim. Anneler gününüz kutlu olsun.

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, sağol canım, hep birlikte inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim canım:) Hep birlikte, sağlıkla inşallah:)

Şerife dedi ki...

denizle birlikte nice güzel anneler günü yaşarsın inşallah hep böyle mutlu olun neşeli olun :)

aslı dedi ki...

Ne diyelim Fadiş ? Maşallah :) Cümleten anneler günümüz kutlu olsun

FADİŞ dedi ki...

aslı, teşekkür ederim:)

MELTEM dedi ki...

öyleee sarhoş olsamkiii bir daha ayılmasam!
çok büyük bir aşk çokk,sabah işe giderken saçlarını kokluyorum,resmen başım dönüyor,aşık oluyorum....allah evlatlarımızla nice yılalr göstersin!

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim, amin:)

BOYALI ELLER dedi ki...

Bende uzun zamandır bekliyorum banada bir armağan gelsin diye...
Allah evladınızla birlikte daha nice anneler günü nasip etsin inşallah...

Nükhet dedi ki...

oğlunuz çoooook tatlı..:)) anneler gününüz kutlu olsun....nicelerini görmek dileğiyle...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim; evlat sevgisini anlatmaya, tarife çalışma..Nafile çünkü. O başka birşey. Oğluna daha da sıkı sarıl. Dizinin dibindeyken tadını çıkar:( Çok güzel yazmışsın, annen de bir anne kuzusu. Benim annem halen o şansa sahip, pamuk ninem 92 yaşında, sağ..Allah hepimize her iki sevgiyi de uzuun uzuun yaşatmak, tatmak nasip etsin. Sevgiler canım..

FADİŞ dedi ki...

Şerife, sağol, güzel dileklerin için. Hep birlikte sağlıkla, mutlulukla yaşamayı nasip etsin Allahım.

FADİŞ dedi ki...

Boyalıeller, İnşallah armağanın çabuk gelir, sağlıkla, mutlulukla kucaklarsın. Amin.

FADİŞ dedi ki...

Nükhet, sağol. Senin de anneler günün kutlu olsun.

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, doğru söylersin, hiç bir tarif yetmiyor sevgimizi anlatmaya. Annenizin, ninenizin ellerinden öperim. Güzel dileklerine yürekten amin diyorum:)

isoon dedi ki...

ahh ne güzel bi hikaye, gerçekleşmek için 12 nsene bekleyen mucize, daha güzel hediye olabilirmi zaten :)

FADİŞ dedi ki...

isoon, evet hediyelerin en güzeli:)