18 Nisan 2011 Pazartesi

PAZAR GEZENTİLERİ

Geçen PazarŞirinceye doyamamıştık ailecek, temiz hava da pek iyi gelmişti bu pazar da aynı şeyi yaptık erkenden kalkıp Şirince'ye gittik. Bu sefer "Saklı Vadi"ye, burası hem kahvaltı veren hem de pansiyon işleten bir işletme. Vadinin içindeki güzelliği görmenizi isterim. Bulunduğumuz yerde bir yürüyüş parkuru da vardı ama Deniz'le gitmeye cesaret edemedim, biraz daha büyüsün öyle:)




Bu fotoğrafta horozlara bakıyoruz. 
Bu iki çini figür ise günün ganimeti, orada satış yapan bir tezgahtan aldık, kedileri alalım diye tutturdu Deniz ben de minik kuşu istedim, kütüphanemizin bir parçası olarak yerlerini aldılar:)

12 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım maşallah postlar arka arkaya gelmiş:))
Şirinceyi görmedim ben çok da istiyorum inş. nasip olur
karınca takipçisini yiyebilirim :)
balkonunda yaptığın çalışma süper olmuş ellerine sağlık.
sevgiler öpüyorum

Sihirli Günce dedi ki...

Çok güzel bir pazar gezmesi olmuş:)O minik köprü nasıl şirin birşey:)Ganimetlerinizde çok cici:)))

Küçük Mucizem dedi ki...

fotoğraflardan göründüğü kadarıyla doyulacak gibi bir yer de değil miş ki Şirince

FADİŞ dedi ki...

Örgüçantam, ben çok sabırsız biriyim, hani her gün birini yayınla değil mi, olmaz hepsi hemen paylaşılacak:) Karınca takipçisi süper, üstü başı kırmızı toprak oldu o gün. Balkon daha bir güzel oldu şimdi.

FADİŞ dedi ki...

Sihirli günce, teşekkür ederim, evet çok şirindi köprü, bir kaç kez Deniz'in sayesinde köprüyü geçmişliğimiz var:)

FADİŞ dedi ki...

Küçük mucizem, gerçekten öyle, bir gün de olsa doğayla iç içe olmak bize gelecek hafta sonuna kadar yetiyor, o gün Deniz gündüz uykusunu 2.5 saat yaptı.

ada ve deniz dedi ki...

Memleket deÄŸiÅŸtirdiniz siz. Güzel yer ama. Geçenlerde biz de trekking için niyetlendik ama Ada'nın alerjisi azarsa diye cesaret edemedik

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Daha dün Şirince'deydik site komşularımızla..Çok güzel gerçekten Fadişçim. İçinize sinsin hepinizin inşallah. Bu arada yarışma sürecimde sağladığın manevi destek için tekrar teşekkür ederim. Sağol canım..

Deli Anne dedi ki...

Şirince ne de meşhur oldu birden .. son bir senedir oraya giden pek çok arkadaşım oldu.. ama adı gbi şirin sahiden sanırım.. benim de görülecekler listemde, gideriz inşaallah.. Size de bol gezmeler :)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, keşke daha fazla yer görebilsek ama sadece pazar günü yetmiyor hiç bir şeye. Gidin derim ben özellikle "SaklıVadi" ye de:)

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar, teşekkür ederim canım, yarışmada seni hayranlıkla izledim ve taktir ettim. Çok da güzel görünüyordun. Bu arada hiç bir gezi fırsatını kaçırmıyorsunuz sanırım öyle değil mi?:)

FADİŞ dedi ki...

Deli Anne, Şirince'nin ayrı bir yeri var bende. Uzun yıllar ihmal edilmiş bir yer ama son yıllarda değeri anlaşıldı özellikle yeni şarap fabrikalarının açılması ve reklamlar işe yaradı üstelik sit alanı olduğundan doğasının ve binalarının koruma altına alınması sebebiyle orjinal bir yer. Tabii güzel şarapları da var:)