29 Nisan 2011 Cuma

KIŞLIK KALMASIN HADİ BİR İKİ!

Önce akşam telaşından biraz bahsedeyim, yemek hazırlanır en kolayı ne buldunsa fırınla yöntemi uygulanır, yanında salata, ayran, Deniz'e etin yanında çok pişmiş makarnası, işte hazır oldu. Yemekten onbeş dakika sonra sofranın kaldırılması kocaya bırakılır ve doğru yürüyüş bandına gidilir. kırkbeş dakika ağır tempoda (burası önemli hız 2.5 yoksa tepe taklak giderim) kitap okuyarak yürünür (başka türlü çekilmez) sonra bir yorgunluk çayı içilir. Bitmedi, ben kışlıkları kaldırmazsam bu kışın gideceği yok anladım, dün akşam spor faslını bitirdikten sonra başladım kazı çalışmasına. Ellerim kürek misali o sıkışık tıkışık hurçların içinden yazlık kıyafetleri aradım. Bir ikisini denemeye kalkıştım sığamadım olsun diyete devam daha vereceğim çooook kilo var). Deniz, ben işimi bitirinceye kadar hiç durmadan yatakta zıpladı, şarkı söyledi, konuştu. Bir süre sonra ne oğluşun sesini ne de kocamın yapma etme diyen sözlerini duydum, öyle bir konsantre oldum ki 1 saatte bütün kışlıklar (acil durumlar için bir iki hırka dışında) toplanıp hurçlara yerleşti ve yazlıklar dolaplardaki yerlerini aldı, geri kalanları sonra hallederim deyip oğlanı kucakladığım gibi yatağına bıraktım. Bitmedi tabi oğlan uyumakta bir hayli direnç gösterdi, bir yağ misali yataktan kaydı, yuvarlandı, bütün yatağı hallaç pamuğu gibi yaptı ve çıplak ayakla mutfağa kadar koştu, arkasından gittik tabi, ben bunu onu şunu isterim dedi, acıkmış sözüm ona ama hayır, dediklerini çıkartıyorum masaya cık diyor, anlaşılmıştır küçük fare doğru yatağa deyip babasına teslim ettim afacanı sonra kaçtım oradan yoksa muhabbet iyice uzayacak. Bir kirli operasyonu yapıp makineyi çalıştırdım ve bir kolye yaptım kendime:)
Evet basit bir kolye. 23 Nisanda stand açmışlardı hediyelik eşyaların olduğu oradan iki tane bileklik almıştım turkuaz taşlardan yapılmış, zinciri bana pek kötü görünmüştü, ben bunu başka şekilde değerlendirirm deyip taşları için almıştım.



6 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

Valla bu yıl yazın geleceği yok. Ben umudu kestim artık. Epey bir süre önce kışlık montları falan kaldırmıştım, sobayı kaldırdım artdından soğuklar baktırdı. Umarım gelir de denize gideriz artık

Küçük Mucizem dedi ki...

içinize ne kaçmış sizin. söyleyin de benim de içime kaçsın. yoksa ne yaz gelir ne kış gider ...

suhuba dedi ki...

Seni dinlerken ben yoruldum. Ve beni gördüm. Heryerde eli kolu olan biri :)

FADİŞ dedi ki...

Küçük Mucizem, valla ben de bilmiyorum sanırım yaptığım diyetin sonucu. Artık şeker düşmesi yaşamıyorum, şekerim düştüğünde uykucu bir kediye dönüşüyorum, bulunduğum yere kıvrılıveriyorum ama şimdi az ye sık ye aç kalma kuralına uyunca faydasını gördüm enerjim yerine geldi tabi her zaman böyle değilim:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, övünmek gibi olmasın ben kışlıkları kaldırınca güneş gelir güzelim, hadi hayırlısı:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, öyle canım, her yerde elimiz kolumuz olmasa bu işleri kim yapacak eşlerimiz mi? Hiç sanmam, o nerde bu nerde soruları en hoşlanmadığım sorulardır bunları duymaktansa işi ben yaparım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...