29 Nisan 2011 Cuma

HAFTA SONU HAYALLERİ

Hafta sonu sıcak olsun, güneş içimi ısıtsın, hatta ayağımı denize sokabileyim, sahilde yürüyebileyim,
Deniz kumda oynasın,
kediler benden uzak dursun ( kaşıntıdan fena oluyorum),
hafif rüzgar essin, ben sakince yokuş aşağıya bırakayım kendimi, evden limana kadar yürüyeyim,
baba Denize baksın, kendime bir saat istiyorum bana ait
belki bir saat te kitap okumak için
Biraz bahçe gezintisi ve şifalı otlardan toplayayım.
Akşam bir kadeh kırmızı şarap, yanan şömine, Deniz'in cıvıltıları
Neşeli bir sohbet, bol kahkaha ve tatlı yorgunluk olsun,
Sonra Deniz yorgunluktan hemen uykuya dalsın, yeni güne dinç kalksın, kalkalım:)

6 yorum:

öykü dedi ki...

Hayallerın cok guzel ve hep olası hayaller dılerım hepsı olsun



ve bı de o kedıler sendne uzak dursun dıyorsun ya,
ben kucagımı actım
hepsı gelsın oykuye:)
canlarım benım onlar

FADİŞ dedi ki...

öykü, kedileri severim, evde kedim de vardı bir zamanlar şimdi de anne ve babamın 4 kedisi bir köpeği var ama benim otuzundan sonra ilginçtir alerjim oluştu, cildimde karıncalar geziniyor sanki ve öksürük te cabası. Deniz oğlan kedileri çok seviyor, benden izin kopsa eve de alacak babası:) Al bütün kedileri, ben bu bakşam anneme gidiyorum bir gün rahat ederim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım benim sadece bu haftasonu değil dileklerin daima gerçek olsun .sevgiler

ada ve deniz dedi ki...

deniz, kum, güneş, şarap, sohbet. mutlu çocuklar......
Yani ne denir ki bu hayale

Noblesse dedi ki...

umarım hafta sonu bu hayalinizi gerçekleştirirsiniz, sevgiler

sezobigo dedi ki...

ne güzel ne olunası istekler bunlar inşallah gerçekleşir en kısa zamnda bu arada bendde kedilere baya bi mesafeliyim:(korkuyorum elleyemiyorum daha kötüdü yanından geçrken bile ürküyorum:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...