8 Nisan 2011 Cuma

BLOGSUZ GÜNLERİN GETİRDİKLERİ

Blogsuz günlerde nelerle meşgul oldum, fotoğraflarla anlatmak istedim.

Koltuklarım için bol bol yastık diktim, stoğumdaki kumaşları değerlendirdim.



Odam çiçek koksun dedim, eski bir sepeti beyaza boyayıp içine sümbüller yerleştirdim.

Deniz'in irili ufaklı oyuncaklarını toplamak için yoğurt kovalarını çizgi film kahramanlarıyla kapladım.



Dikiş ile ilgili ıvır zıvırlarımı toplamak için küçük bir kutucuk yaptım.



Kalan diğer işleri de daha sonraki bir posta saklıyorum.

9 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

yastıklara bayıldım...
eline sağlık:)

saricizmeli dedi ki...

bayılıyorum becerikli insanlara. yoğurt kaplarını ben de kaplayayım çok güzel olmuş.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

E valla blogların kapanması, bizim gözümüzün gönlümüzün sayende açılması için biraz gerekiyormuş demek ki:)) Bunların hepsi ne şirin şeyler yaa..Allah'ın yoğurt kovalarını ne hale getirmişsin sen öyle yahu..Ellerine sağlık Fadişçim, ne diyeyim..Harika valla..

mermer tezgah yemek tarifleri dedi ki...

çok beceiklisin maşallah yastıklar harika çok cici olmuşlar ellerine sağlık güzel günler diliyorum
sevgiler

FADİŞ dedi ki...

CEPAYNASI, teşekkür ederim, bana ilham veren bir cepaynası var, paylaşımlarınız bir harika:)

FADİŞ dedi ki...

sarıçizmelim, teşekkür ederim, kapla kapla çok zevkli.

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, bu güzel sözler için teşekkür ederim, bloglar kapanınca yapılan işler birikti dahası da var, paylaşacağım.

FADİŞ dedi ki...

mermer tezgah yemek tarifleri, çok teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

sepette çiçek çok güzel bir fikir:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...