28 Nisan 2011 Perşembe

Bir zamanlar çizgi film

Bir zamanlar bizim de sevdiğimiz çizgi filmler vardı, kaçırmazdık onları ve istediğimiz her zaman seyredemezdik. TRT nin çizgi film saati olurdu kısacık o zaman görürdük filmleri. Çizgi filmler bir dizi şeklinde yayınlanırdı, bir başı sonu vardı takip ederdik şimdi ki gibi ucu sonu belli olmayan uzadıkça uzayan bir hal almamışlardı. Hatırlayabildiğim çizgi filmler şöyle:
Arı Maya
Ayı yogi
Ten ten
Şeker kız Candy
Heidi
Nils ve uçan kazlar
Hop hop hop değiş ton ton
Vikingler
Temel Reis
Voltran
He Man
Clementin
Son üç çizgi film çok kanallı yayına başlandığında çıkmıştı. İşte bizim çizgi filmler, şimdikilerden epey farklı değil mi? Böyle bir cümle kurdum ya biraz yaşlandım galiba:) Başka aklınıza gelen çizgi film varsa söyleyin arkadaşlar, acaba neleri unutmuşum?

21 yorum:

Nazan dedi ki...

Ne güzel bir konu seçmişsiniz.Tam nostalji oldu.O gün oğluma vikinglerdeki oğlanın aklına bir şey gelince yaptığı hareketi yaptım.Bu ne ya?dedi.Doğru ya onlar bakugan çocukları..
Benim aklıma gelenlerden biri de Tonton ailesi.Hani değiş tonton diyerek çeşitli şekillere giriyorlardı.Bu olay daha sonra eşimle aramızda espri oldu.Ortama çabuk uyum sağlayan insanlar için kullanır olduk..

FADİŞ dedi ki...

Benim de favori filmim, o plastik yapıları her şekle girip zor durumdan kurtulmaları çok hoşuma giderdi.

MELTEM dedi ki...

Heman'in dişi versiyonu SHELA vardı.
-red-kit
-şirinler

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim evet bak onları unutmuşum.Şirinleri severdim en sonunda hep iyiler kazanır gargamel hüsrana uğrardı bayılırdım.

FADİŞ dedi ki...

Nazan hanım, hoşgeldiniz dedim mi?

sezobigo dedi ki...

pembe panter eşim söyledi yalan yok:))

sezobigo dedi ki...

çirkin ördek yavrusu-ama haksızlık bu:))
taş devri
valla hepsini sezo hatırladı:))

FADİŞ dedi ki...

sezobigom, evet ya, bunlar nasıl unutulur hele taş devri:)

FADİŞ dedi ki...

Sezobigom, evet bir de klasik pembe panterimiz:)

Gulcin dedi ki...

yakari ben cok severdim :)
bir de plutonun cizgi filmlerinin de oldugu Walt Disney serisi :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, yakariyi ben de severdim bak unutmuşum, waltdisney serilerinden de miki fare ve neydi o kedinin ismi ha, Tom ve Jery:)

Nazan dedi ki...

Hoşbulduk, teşekkür ederim..Biz bu arada başka çizgifilmler de hatırladık.Ağaçkakan Wody ile bir kedi gördüm sanki diyen Twetty..

suhuba dedi ki...

Evet bizde oğlumla konuşuyoruz bunları anlatıyorum merak ediyor. Hatta şirirnler geçen hafta yayınlanmaya başladı. Kaçırmama kararı aldı. Red Kide bayılırdım. Tazmanya canavarınada.Vede şu vücudu anlatan antikorlar,alyuvarlar onuda severdim ben. Çocuklarımız şanssız bakugan,ben10 üzülüyorum. Medya bizide çocuklarımızıda yönlendiriyor.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

anım yaaa ne güzel bir nostalji olmuş. ben zaman zaman örgü örerken yine takılıyorum çizgilere:))

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, görürsem ben de kaçırmıyorum doğrusu:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan Hanım güzel oldu böyle, ağaç kakanı ben de severdim, twettyi nasıl unuttum ki hala popüler sayılır çocuklar arasında:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, o vücudumuzu anlatanı sen söyleyince hatırladım evet güzeldi, red kid zaten bir numara özellikle sigarayı bıraktığında çok sevinmiştim, çocukluk işte:)

suhuba dedi ki...

Canım güldürdün beni. Bende sigarayı bırakınca ilk sana haber vereyim :)

FADİŞ dedi ki...

Çizgi film de olsa sigarayı bırakmış olması mutlu etmişti beni, hatta hatırlıyorum gazeteler bu konuda yazı bile yazmıştı, artık red kidin ağzında sigara göremeyeceksiniz, ağzında bir küçük dal parçası tutacak diye:) İnsan neleri hatırlıyor değil mi?

beste dedi ki...

bulduummmmm:)birde degerli vardi kiskis diye gulerdi:)

FADİŞ dedi ki...

Beste, Evet çok sinir bir köpişti Değerli ama hinliklerini izlemeden yapamazdık, az değilmiş yine baya bir çizgi film izlemişiz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...