5 Mart 2011 Cumartesi

Duvarımdaki seramik kuş figürünü paylaşmak istiyorum sizinle, sevgili arkadaşım Ayşe'den. Gönlü zengin arkadaşımdan. Her gelişi, yeni bir seramik obje kazandırır evime. Kuş figürlerini çok seviyorum malum özgürlüğü çağrıştırıyor bana, kuş kanatlarını çırptıkça çıkan sese dikkat ettiniz mi hiç? O havayı yırtan sesi. Neyse, epey bir konudan uzaklaştım yine:
Bloguma dokunma. İfade özgürlüğümü elimden alma. Düşüncelerimizi duyuracak bir mecra her zaman bulunur ama demokratik olan, yasaların düzenlenmesi ve sağlıklı, hakkaniyetli bir yasanın çıkarılması; zırt pırt sesimizin kesilmesine sebep olan eksik kanunların yeniden düzenlenmesi. Bir vatandaş olarak, oy veren bir birey olarak talep ediyorum. Düşünceleri susturabilir ama düşünmemize engel olamazsınız. 
Bu kadar yaratıcı, özgün, üreten, paylaşan, seven, aydın, eğitmen, yazar, tasarımcının sesini, emeğini görmezden gelemezsiniz.
Sanal dünya bir çığ gibi büyüyor ve çok etkin. Bizler fikirlerimizi paylaşacak, dünyamızı daha iyi, daha güzel ve daha yaşanabilir kılmak için yazmaya, çizmeye, üretmeye, paylaşmaya devam edeceğiz.

8 yorum:

.:Hobibox:. dedi ki...

Bunu bende düşündüm sevgili fadiş, hatta varsa böyle imkan kullanalaım, hürriyet ege ile görüşmek istiyorum en, sizlerinde varsa, irtibata geçelim özellikle yeni asır.

İkiz Annesi dedi ki...

Aynen senin gibi kuş dendiği zaman özgürlük gelir ilk aklıma.
Keşke kanatlarımız olabilse...
Kapatma olayına gelince de bu yasal düzenlemelere akıl sır ermiyor doğrusu.
Eğer bu işte bir suçu olan varsa tabiki cezasız kalmamalı ama bu suç herkese de mal edilmemeli.
Ama nerdeee.
Neyi doğru yapıyorlar ki bunu doğru tutsalar.
İnşallah bu kadar itirazdan sonra kısa zamanda kalkar bu yasak ortadan.

ada ve deniz dedi ki...

keyifsizleşti herşey. Bir Devrim'in şifresiyle bir dns değiştirerek girmeye çalışıyorum. Bloğuma girsem başka yerler gidiyor. Tadı kalmadı resmen. Bakalım ne zaman normale döneceğiz

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım bende çok severim kuş figurlerini ve mavi beyaz porselenlere bayılırı. vitrinimin bir rafı sırf mavi beyaz porselen:))
sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Afet Hanım, bir tanıdığım yok ama yine de Yeniasır'a mail attım ve kısaca konudan bahsedip sizin blog adresinize yönlendirdim.

FADİŞ dedi ki...

İkiz annesi, umarım çabuk düzelir her şey, umarım.

FADİŞ dedi ki...

ada deniz, sanal alem pek tatsız oldu gerçekten. Paylaşamayınca hiç bir şeyin tadı yok.

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam, o zaman bir de seramik pano yayınlayayım o zaman, budahoşuna gider sanırım.