5 Mart 2011 Cumartesi

BİR ÇERÇEVE DAHA- bloguma dokunma

Hayatımızda olumsuzluklar olduğunda ya kabuğumuza çekiliriz ya da mücadeleye devam ederiz. Ben her ikisini de yapıyorum zaman zaman. İş ve özel hayatım arasında nefes alıp mola verdiğim bloguma ulaşmak ta, arkadaşlarımı yerlerinde bulmak ta zorlaştı, malum sebepten. Gelecek cuma, İzmir'li blogçular olarak (umarım işten izin alabilirim) İzmir adliyesine dilekçelerimizi vereceğiz, arkadaşlarımla birlikte olamazsam bulunduğum yerde dilekçemi vereceğim.
Ben bu arada konsantrasyonumu arttırmak ve meditasyon yapmak için hobilerimle uğraşmaya devam ediyorum. Meditasyon diyorum çünkü gerçekten tam bir sessizlik oluyor ve beynim yaptığım işten başka hiç bir şeyi düşünmüyor, hatta fırça elimde boya yaparken tamamen otomatiğe bağlanıyorum. Bu, size de oluyor mu?
Şimdi fotoğrafını paylaşacağım çerçevenin malesef ilk halini fotoğraflamadım ama şöyle söyleyebilirim ahşap çerçeve abanoz rengindeydi ve metal kısımdaki yaprakların her birini kırmızı renkli taş süslüyordu, artık bu görüntüden sıkıldığımdan ve beyaz renk tutkumdan dolayı rengini değiştirdim.  işte sonuç:



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...