5 Mart 2011 Cumartesi

AHŞAPTAN KÜÇÜK BİR EV- bloguma dokunma

Ne zamandır gözümün önünde olan zaman zaman elime aldığım bir işti bu. Ahşap bir ev, bir anahtarlık. Önce zemin rengini boyadım, koyu mora ve üstünü yer yer mumla kapladım ve tekrar ana renge yani beyaza boyadım. Çatıyı kiremit rengine boyadım ve evin içini de mor ve beyaz olarak boyadım. En son evin duvarını hafifçe zımparaladım. Dekorasyon dergisinden beğendiğim bir sayfadan bir parçayı kalp şeklinde kesip kapak kısmına yapıştırdım. Evin kalbini de eklemiş oldum.


6 yorum:

Banuca dedi ki...

Şipşirin bir evcik:) Hep mutluluklar taşsın içinden....

FADİŞ dedi ki...

Sağol Banucam iyi dileklerin için. Ziyaretin içinde sağol:)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim. Mumlama tekniğini ben senden öğrendim.

figen abla dedi ki...

ay çok tatlı bu :))
ellerin dert görmesin ablam :)

FADİŞ dedi ki...

Figen Ablacım, teşekkür ederim.