1 Şubat 2011 Salı

UYKUM VAR ANNİŞ

Mutfakta çalışıyorum bir yandan  anne anne diyen bir ses yanımda, birde baktım yastığını emziğini kapıp gelmiş, mutfakta yerde yatmaya hazırlanıyor saat  18:30. Bu uyku da nerden çıktı şimdi?



 Kucağıma alıp sevdim, kokladım kuzuyu, kanepede oturup konuştuk biraz, sadece kucak istiyor aslında kuzu, dile kolay bütün gün annesinin sıcaklığından mahrum yavruş :)


 Annesi yemek yapma telaşına düşüp günün muhasebesini tam yapmadan işe koyulmuş. Bir daha yapmayacağım anneciğim, önce seni dinleyip biraz vakit geçireceğim tatlım bu ilk ve son hayatım:)) Hadi yastığını yerden kaldır.

14 yorum:

Gulcin dedi ki...

baya hazirliklarini tamamlamis ama aferin vallaha :)

FADİŞ dedi ki...

Evet Gülçin, bu yastık doğduğundan beri var, önce üzerine koyup kucağımda sallıyordum şimdi uyku arkadaşı gibi bir şey emektar yastık:) Emziği ise henüz bırakmadık. Uyku için üç malzeme: emzik,yastık,su:)))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

oyyy oy ben kıyamam şunun şekerliğine bak sen anneye naz yapma yollarıdamı bulunmuş:))
sevgiler

Banuca dedi ki...

Kuzucuk yaaa, çok tatlııı, annnnişiii, özlemiş senin sıcacık kucağını:)

FADİŞ dedi ki...

Örgüçantam, bir naz, bir naz:) Önce sevilip koklanacak sonra bir kitap okunacak, pencereden kepçeye bakılacak sonra anne yemek yapmaya başlayacak.

FADİŞ dedi ki...

Banucam dadından yenmiyor:)) mis mis.

ada ve deniz dedi ki...

ah o minikler. Annelerin günlük telaşı içinde bazen unutuluyorlar.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, ne diyeyim bilmemki:) oluyor işte bazen.

aslı dedi ki...

Teşekkürler Fadiş. Bu aralar çok canım etli birşeyler istiyor. Bir dahakine dediğin gibi yapabilirim. Kuzucuk çok tatlı :)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkkür ederim Aslı, seni zevkle takip ediyorum:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ah Fadişim; hiç sorgulama ve suçlama kendini..Bu hata bile değil. Çalışan anne olmak çok zordur, olur o kadar. Sen ondan kaçmak için çalışmıyorsun ki..Onun geleceğini biraz daha garantilemek için çalışıyorsun. O mesajını vermiş, sen de almışsın. Tamam, bitti..Sıkıntı yok yani tamam mı canım? Sen harika bir annesin, sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar, zaman o kadar hızlı akıyor ki bebeğimin büyüdüğünü bazen de ilklerini kaçırıyorum. Bazen teyzesinden kıskanıyorum onun yanında bütün gün diye. Annelik işte ne yaparsın:)

meldi dedi ki...

Canım ya kıyamam, herbişeyi de hazır etmiş. Tam yemelik :)

FADİŞ dedi ki...

Öyle yapıyor işte Meldi, tam yemelik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...