8 Şubat 2011 Salı

TİŞÖRT YENİLEME

Deniz oğlanın iki bodysi lekelenmişti ve lekeleri çıkaramamıştım. Yeni aldığım tişört boyama kalemleriyle lekelerin üzerine bir iki uygulama yaptım, denemek amacıyla. Kalemlerin renkleri güzel fakat tişörtün üzerine çizim yapacaksanız altına sert bir zemin hazırlamanız ve kumaşı iyice gerdirmeniz gerekiyor yoksa kalem kumaşın yüzeyinde istediğiniz gibi kaymıyor. Boyama işlemi bitince tersinden ütüleyeceksiniz.


Çocuklarınızın sevdiği karakterleri bu şekilde tişörte çizebilir ve hoş şeyler çıkarabilirsiniz. Bu boya setinin bir de fosforlu olanları var henüz onları denemedim.

14 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Ikiside cok güzel.Su ucakli,bulutlu,gökyüzü..cok güzel olmus..cok sirin

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim, bunlar sadece deneme, şimdi başka projeler var kafamda:)

sezobigo dedi ki...

fadiş birşey sormak istiyorum bu kalemler nerde satılıyor:)

FADİŞ dedi ki...

Sezobigom, ben bu kalemleri internetten almıştım, unnado.com dan sanırım.

FADİŞ dedi ki...

carioca idi markası kalemlerin, bunların hem kabartmalı olanları var hemde normal keçeli kalem gibi kullanılanları var.

Proje Çantası dedi ki...

Solak mısınız? :)

FADİŞ dedi ki...

Evet:)

Proje Çantası dedi ki...

Gökyüzü çizgileri ele veriyor :)

FADİŞ dedi ki...

Yaptığım her şeyde hemen solaklığımı belli ederim:) Sizden kaçmamış peki sizde mi?

Proje Çantası dedi ki...

Ben değilim. Kızım solak. :)

FADİŞ dedi ki...

Ailede başka kim solak? Benim babam ve erkek kardeşim de solak:) Kızınız sanata yatkındır o zaman ve tabi ki el becerileri de fazladır bunu zamanla daha fazla göreceksiniz:) El yazısı da çok güzel olacak ilerde, defter yaprakları da hep kıvrık.

Proje Çantası dedi ki...

El yazısı güzel. Çok kendine özgü. Karakteri var, beğeniyorum. Anneannem, kardeşim, kuzenlerimden bazıları, yeğenimin biri, eşimin teyzesi, kardeşi ve bir yeğeni. Solak çok yani :) El becerileri ve sanata yatkınlığı konusunda haklısınız. Göz zevki kendince gelişkin tabii. Biraz sıradışı :))) Öyle ki bazı günler kreş öğretmenine ben giydirmedim bugün derdim :)) Solaklığıyla da pek övünür.

FADİŞ dedi ki...

Vaaay, sizin sülalenin yarısı solak, anlaşılamamak gibi bir durum söz konusu değil hem anne tarafından hem de baba tarafından solak:) Solakların farklı olduğu kesin, düşünce yapıları apayrı:)

Proje Çantası dedi ki...

Farklı düşündüğünün farkındayız ;) Umarım farklı düşünce yapısı onu gönendirir.