24 Şubat 2011 Perşembe

KISA BİR MOLA TEA&POT


Çarşamba günü doktor randevum vardı Alsancak'ta. Eşimin beni almasını beklerken aklıma Yeliz'in (Günün çorbası) bahsettiği TEA&POT'a gitmeye karar verdim. Bir yandan yağmur yağıyorken, yağmura rağmen salına salına gezen hanımlar, yağmurun sesi, temizlenmiş bir hava eşliğinde dışarıda oturmayı seçtim. Güler yüzlü bir çalışan siparişimi aldı, kış çayı istedim. Sıcacık, döküm demirden demlikte çayım geldi. Harika bir atmosferde çayımı yudumladım ve yukarıdaki fotoğrafları çektim. Dış mekanın iç açıcılığı iç mekanda da devam ediyordu. Beyazın, kremin en sevdiğim tonları kullanılmış, şirin bir mekan, sıcacık. Dekorasyonu da kendileri yapmış, çok zevkliler, bir profesyonelin elinden çıkmış gibi. Bir dahaki sefere çay delisi eşimi de getireceğim buraya. Yeri çok kolay bir yerde. Gazi ilköğretim Okulunun arka tarafında.

1 yorum:

MÜJDE dedi ki...

Merhabalar, damla'nın öykü özel sayısında yayınlanan MÜJDE isimli öyküyo okudunuz mu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...